donderdag 27 oktober 2011

Cursisten om trots op te zijn

Vanmorgen mocht ik de tweede les van de vervolgcursus geven. Zo leuk, om te zien hoe de blokken van mijn ontwerp worden in de kleuren van de cursisten... Kijk maar mee! 
Ik weet niet waarom de kleuren van de foto's zo verschillend zijn, maar dat doet niets van de pret af.
This morning I teached the second lesson of the follow up patchwork course. So fun to see how the blocks I chose are in the colours my students choose. Have a look! 
I don't know why the colours of the photo's are so different, but that doesn't make is any less fun.


12 opmerkingen:

Hubertine zei

Inderdaad heel erg mooi!!!!
Groetjes, Hubertine

soyee zei

Allemaal hetzelfde blok en toch allemaal anders. Grappig om te zien hoe kleur en stofpatroon het bok beïnvloeden.
Goed gedaan cursisten.

Ans zei

Wat ziet dat er leuk uit die verschillende blokken!

Cisca zei

Wat leuk, al die verschillende kleuren bij elkaar. En doordat de quilt door jou ontworpen is, is het extra leuk om te zien, stel ik me zo voor. Je kunt trots zijn, hoor!
Groetjes, Cisca

Petra zei

dat ziet er idd heel mooi uit! het lijkt mij heel bijzonder om je eigen ontwerp zo te zien ontstaan in allerlei varianten. Groetjes, Petra

quilting Jeannet zei

Daar mag je zeker trots op zijn, leuk dat je zo zelf cursussen geeft!

anneke zei

leuk om de lessen te geven én om alle resultaten te zien. dankbare manier van werken!

Gerreke zei

Wat leuk om zulke lessen te mogen geven!

Corrie zei

Ha Jantine, het moet voor de cursisten ook heel bijzonder zijn dat je trots hun werk op internet toont, heel bemoedigend! Mooi werk hebben ze gemaakt.

ria vogelzang zei

Nou, daar kun je zeker trots op zijn! Prachtig gedaan!

Gert zei

Leuk zeg, om al die mooie blokken bij elkaar te zien.

Babette zei

Ziet er leuk uit zeg!