maandag 10 oktober 2011

Brrr

Stonden we vorige week nog in hemdje en korte broek langs het grasveld, afgelopen zaterdag was het bikkelen met winterjas, laarzen en paraplu niet te vergeten. Ik ben blij dat we na de herfstvakantie van volgende week de zaal weer in gaan!
Last weeks it was very warm at the sports field, but this Saturday it was really cold. I brought my winter coat, my boots and my umbrella, all very needed! How happy am I the kids play indoors in winter, starting of after next week of autumn break!

7 opmerkingen:

anneke zei

Ja! Vorige week toevallig ook bij korfbal staan kijken en toen gememoreerd dat we begin oktober eens vroeg met vorst aan de grond stonden te bibberen. Het kan verkeren, zo in oktober...

Jedidja zei

Ja, nu is het tijd om binnen te sporten!

Gerreke zei

Hé wij hadden het droog langs de lijn! Maarre wel koud. Een bakje koffie was onmisbaar.
HG
Gerreke

Kris zei

I was always glad my kids played basketball for the same reason. We used to drive past soccer parents out in the rain in winter feeling very clever!

Good Old Household zei

Oohh.. ik had het gister avond ineens zo koud!

Saskia zei

Korfbal dat is lang geleden, ik denk zo'n 12 jaar dat ik het zelf beoefende. Mijn vader zal ook blij zijn als trainer dat hij weer naar binnen kan. Helaas mijn zoon zit bij voetbal dus wij nog niet. Succes!!!
Groetjes Saskia

Judith zei

lekker weer een tijdje in de zaal!