donderdag 6 oktober 2011

101

Afgelopen week kwamen er ineens een aantal volgers van mijn blog bij en staat de stand nu op 101. Dat is toch wel een feestje waard! Zoveel mensen die het leuk vinden mijn blog te lezen ;-). Dan zijn er ook nog mensen die mijn blog wel lezen maar niet als volger geregistreerd zijn en hoeveel dat er zijn, geen idee, maar wel aardig wat gezien al de reacties die ik persoonlijk krijg... Om het feestje te vieren ga ik voor twee van mijn lieve volgers en mensen die meelezen en geen officiële volger zijn een sleutelkoord naaien in jouw favoriete kleuren met je naam er op gequilt. Als je mee wilt doen, laat een bericht achter voor 24 oktober, dat kan ook als je zelf geen blog hebt!!! Enne... niet verder vertellen hoor, ik vind het leuker als dit echt voor de mensen is die af en toe op mijn blog langskomen.  
Last week suddenly I got some more followers and I reached the count of 101. That is worth a little party... So many persons who love to read my blog, I am honoured. Not to mention those who are not registered but do follow my blog, how many, I have not a clue, but that must be quite a lot, seeing the comments I get in person... To celebrate I am going to sew two key cords for my dear followers in your favourite colours with your name on it. If you want to make a chance, just leave a comment before the 24th of October. And... don't pass it on, I want this to be for those who come to my blog regularly, be it every day, every week or every month....

34 opmerkingen:

Petra zei

gefeliciteerd! ik lees je blog wel, reageer ook maar ben nog geen volger. Daar denk ik dan niet aan ;) maar zal het zo meteen even doen. Groetjes, Petra

Inge zei

Ik zag gisteren dat ik nummer 101 was en dat vond ik best speciaal. Ik wil graag meedoen met de Give Away. Zo'n sleutelkoord is leuk!
Ik vind het hier altijd leuk en heel vaak erg inspirerend. Ook de berichtjes over je kinderen of gewoon familie dingetjes zijn leuk om te lezen.

Groetjes,
Inge

anneke zei

Gefeliciteerd met dat mooie aantal! Omdat ik al een keer zo'n mooi cadeau van je kreeg, wil ik nu wel reageren, maar niet meedoen aan je give-away; dan is de kans voor een ander weer wat groter.

Quiltendewilma zei

haha.... wat een geweldig wereldje,... blogspot!! Ik ga niet meer weg,..

inge zei

ik volg je blog via google reader. volg ik al mijn favoriete blogs mee. het jouwe dus ook ;)

Anoniem zei

Hallo Jeantine,wat leuk voor je dat je al zoveel volgers hebt.Ik volg je wel maar een stille volgster.Heel veel succes met je Blog.Groetjes Marjo

Cisca zei

Ook ik weet niet zeker of ik volger ben, omdat ik je op mijn blog heb staan, en dus precies weet wanner je schrijft. Maar ik ga eens kijken en me opgeven als ik het nog niet ben. Leuk, zo'n sleutelkoord. En natuurlijk gefeliciteerd!
Groetjes, Cisca

YKO zei

Ha die Jantine

Ben dan wel al een poosje volger en al heb ik dan zelf geen blog.
Ik kom geregeld bij je langs om al je moois te bewonderen.

Ik zou het leuk vinden om je sleutelkoord te winnen maar een grote onbekende is natuurlijk ook oke.


Groetjes uit een regenachtig Friesland van Ineke

Miranda zei

Leuk idee Jantine die keykoord....

Linda Robertus zei

Gefeliciteerd! Ik lees nog altijd trouw je blog via Google reader en vind het erg leuk bij te houden wat je allemaal doet en hoe het met je gezin gaat. Volgend aar komen wij weer voor een vakantie naar Nl, misschien kunnen we dan wat afspreken met de bee?
Groetjes,
Linda

Mariska zei

Hallo Jantine ,Gefeliciteerd met al 101 bloggers ,ik doe ook graag mee met je give away .

groetjes Mariska

Rina zei

Wat een leuk idee. Ik ben inderdaad lezer en reageer soms ook, maar sta bij niemand geregistreerd als volger. Je hebt er dus zeker 102!

susana zei

Hi, ik doe niet mee aan de give/away, maar wil je wel feliciteren met de 101 volgers!!

groetjes Susi

Wendy zei

Tuurlijk wil ik meedoen, ik lees al zo lang mee!
liefs, Wendy

Klaske zei

Gefeliciteerd Jantine, leuk idee om dan een giveaway te doen.

Gert zei

Gefeliciteerd met deze leuke mijlpaal. Dat we nog maar lang van je postings mogen genieten.

Sarah zei

Pick me !!!!!

Ha ha one of your old followers... from FAR FARrrrrrr away!

soyee zei

Van harte Jantine met deze mijlpaal. Ik volg je trouw maar ben (nog)geen geregistreerde volger. Ga dadelijk eens kijken hoe dat werkt.
Ik wil BUITEN de verloting blijven, ik stop mijn sleutels altijd in mijn zak.
Veel plezier met het maken van je Give Away.

Lori zei

Congratulations Jantine!! I'd love to be included in your giveaway.

Caroline zei

Ik ben geen volger, maar wel een lezer van je blog. Telt dat ook? groetjes Caroline

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd nu op naar de 111

Judith zei

Ja het is toch leuker als ze reacties achterlate. Hoewel ik zelf moet toegeven dat ik er nit altijd aan toe kom.

Mistea zei

Congratulations on the century milestone. There is always something here to inspire which is why I keep coming back.
Enjoy the weekend.

Judith zei

ha!!!!! wat leuk zeg zo'n verassing. ik wil ook wel meedoen en sssst ik zal t niemand doorvertellen!

quilting Jeannet zei

Ik volg alleen mijn eigen echtgenoot Jantine, maar ik lees je blog wel, kan me je gevoel er bij voorstellen, vaak is het met een give away dat er mensen winnen waar je anders nooit van wat van hoort of ziet, dat is toch minder leuk. Maar ik ben wel "in"voor je leuke keykoord hoor!

groetjes, Jeannet

heleen zei

Ik volg je al een tijdje en lees je blog met veel plezier. leuk dat je al zoveel volgers hebt.
Gefeliciteerd.

Dekenstikster zei

Echt een mijlpaal 101 volgers! Gefeliciteerd!!! En ik wil wel meedoen met je weggevertje ;-) ik ben trouwens heel benieuwd hoe je zo'n naamkoord maakt....?????
Succes en groeten,
Wilma
P.s ik volg je al

Amber zei

Mooi, mag ik ook meedoen, of ben ik te laat?

Babette zei

Hoi Jantine,

Wat leuk deze give away, ik was gelijk benieuwd toen ik de foto zag wat het was. Toen ik het verhaal las, dacht ik, IK KAN HET NIET LATEN, want je give away is te leuk! Gefeliciteerd met je 101, ik ga nu proberen mij ook te laten registreren als 102 en anders 103 of 104 105. Nou, ik zie het wel als ik me inschrijf.

Groetjes Babette.

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Graag had ik ook meegedaan.

Groetjes marietje

marietjewolters@home.nl

Sandy zei

Hi Jantine!! Well, it seems people from all over the world likes to read your blog! Wow! I'd love to be part of your give-away!! Thanks

Aline zei

Wat een leuke give-away. Inderdaad zij honderd volgers reden tot een feestje. Ik doe mee, houd wel van feestjes!

Yvonne aka sommeke zei

Ik kom regelmatig "bijlezen" hier, je staat in m'n reader. Die vertelt me ook dat je 145 abonnees hebt!

Béa zei

Congrats Jantine !