woensdag 26 oktober 2011

101 wordt 111

In een paar dagen van 101 naar 111 volgers... en dan nog al die mensen die niet via Google Reader volgen maar gewoon regelmatig mijn web log bezoeken of een RSS abonnement hebben. Mensen, ik voel me zeer vereerd! Ik heb via random.org twee nummers uit alle reacties op mijn berichtje over 101 volgers getrokken, dat zijn: Quiltendewilma en Lori. Laat me snel weten welke kleuren je graag in je key cord wilt zien en ik ga aan de slag...
Thank you all for following my blog, I am quite honoured people think it is worth reading! I used random.org to drew numbers and the winners are: Quiltendewilma en Lori. As soon as you tell me you favourite colors I will get sewing...

5 opmerkingen:

Good Old Household zei

Het is dan ook wel heel erg gezellig om steeds even bij je op visite te komen hoor! ;o)

Amber zei

Leuk voor je, zoveel volgers. Misschien mensen met dezelfde hobby als jij.

Roos.

Petra zei

gefeliciteerd dames! Mooi die regenboog! Groetjes, Petra

anneke zei

ik dacht even dat je ging verhuizen... :-)
heerlijk he, die boeken van jennifer chiaverini; ik heb alleen de nederlandstalige, maar ga langzamerhand maar eens voor de engelse.

Aline zei

Gefeliciteerd, Quiltendewilma en Lori. En jij ook, Jantine, met de volgers. Wat een groei!! :-)