donderdag 1 september 2011

Uitgeblust...

Vorige week zijn jullie verwend met nieuwe blogjes van mij, niet dan? Deze week even wat minder... Afgelopen maanden heb ik twee lesquilts afgemaakt met als resultaat een slijmbeursontsteking in mijn schouder en nu is het even op. Hoewel... tussen de bedrijven door naai ik 9patches voor een quilt voor dit kleine meisje. Ligt ze niet heerlijk relaxed te slapen bij haar grote nicht op school. Het kleine meisje is het dochtertje van mijn zusje en heeft netjes gewacht tot wij terug waren van vakantie! We kwamen zaterdags terug en zondags is ze geboren.  
You had a lot of new blogs from me last week. didn't you? This week is a bit less. I am tired after finishing two quilts with a deadline and a hurting shoulder. I do sew a little though, I am sewing bright nine patches for a playquilt for this little girl. Doesn't she look like the most relaxed baby in the world in the arms of her biggest niece? it is my little sisters little girl and she waited for us to get back from our holidays. Back on Saturday, born on Sunday...

O ja, voor ik het vergeet, ontzettend bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn nieuwe quilts, dat is zo leuk om te horen. Zelf ben ik er ook erg blij mee ;-)!
Before I forget, thank you for all your nice comments on my new quilts, you made me feel special! I am quite happy with them myself ;-)!
 

18 opmerkingen:

soyee zei

Goede timing, maar ja als je ook lekker op een schoot kunt liggen en je een quilt in het vooruitzicht hebt, ja dan wacht je netjes.
Van harte met de nieuwe wereldburger.

Shirley zei

Sterkte met je schouder, beterschap. Lekker genieten van zo'n kleintje, heerlijk. En hehe, eindelijk is die amsterdammer van je blog af, hij deed me zo aan een dildo denken, ik kreeg steeds onzedelijke gedachten als ik hier kwam kijken, foei!

Sarah zei

There is just something about the new new little ones isnt there... sweet.

Love the new header - clever you!

Miranda zei

Wat een popje....dat ze mag uitgroeien tot een lieve dame die geniet van der tante's quiltjes.
En voor jou beterschap ermee...geniet voorlopig maat van dit nieuwe wondertje.

Judith zei

ik wil ook een dekentje maken, maar dan haak ik er wel eentje...ook leuk.. maar wie weet leer ik ooit een dekentje te quilten

Hubertine zei

Wat een schatje!!! Oeps ...natuurlijk...... twee schatjes!!!!
Even een tandje lager kan geen kwaad!!! Hoop dat je niet te veel ongemak hebt aan je schouder!!!

Cisca zei

Wat lief toch weer, zo'n kleintje, daar kom je nooit op uitgekeken, hè. Wat houdt ze haar voorzichtig vast!
Veel beterschap met je schouder, hopelijk gaat het gauw over.
Groetjes, Cisca

Aline zei

Wat vervelend zeg, van die slijmbeursontsteking. Veel sterkte ermee. Enne..echt rustig aan doen he! Hoewel ik me heel erg kan voorstellen dat je voor deze kleine nog even lekker doorgaat!

Marie-Thérèse zei

Een slijmbeursontsteking is iets om goed te laten genezen, hoor. Misschien een goede gelegenheid om eens kritisch te kijken naar je houding als je zit te quilten/naaien.
Ik heb even uitgebreid naar je prachtige borduurwerk zitten kijken. Wat knap om zoiets ook tot het eind vol te houden.

Sandra zei

Heerlijk even 9 patches naaien zonder deadlines...je nichtje is een snoepie!

Monique zei

Ai.. vervelend die schouder. Doe je voorzichtig en rustig aan?

Mooi popje hoor. Tuurlijk dat je daar wat voor aan het maken ben ;o)

anneke zei

van harte gefeliciteerd met je nieuwe nichtje, dat ziet er weer hartstikke lief uit!

ja en die slijmbeursen, dat weet wat. balen he, noodgedwongen rustig aan doen, anders blijft het tobben.

moeilijk, maar de pijn dwingt je wel. sterkte en veel liefde gewenst.

qm zei

netjes dat je nichtje gewacht heeft tot jullie weer thuis kwamen van vakantie ;)
balen van je schouder, beterschap.
mooie collage met je mooie borduurwerk.
fijn weekend

jacq zei

Gefeliciteerd met je nichtje, ziet er wel heel vetederend uit, grote nicht met zo'n hummeltje.

ene tja helaas ken ik dat probleem ook, bij mij is het net over, doe rustig aan hoor, anders blijft hij lang zeuren.

Heidi zei

Gefeliciteerd met je kleine nichtje. Wat een dropje! Veel plezier met het naaien van een quitlje voor haar.

Groetjes ~
Heidi

Gerreke zei

Lieve Jantine,
Doe je voorzichtig met die slijmbeursontsteking, want dat kan een lang verhaal worden hoor. Ik heb het ook gehad en was niet blij!

Enne ja die voorlichting gaat echt komen nu! Dat begrijp je wel.

Lieve groet,
Gerreke

marion zei

wat een schatjes zo bij elkaar.........

Kris zei

Such a sweet photo!