donderdag 8 september 2011

Schoolreis

Vandaag gaan gingen we met Davids school op schoolreis, helpen jullie hopen op droog weer? We gaan gingen de hele dag naar Duinrell en de voorspellingen zijn waren niet al te best...
Helaas kwamen de voorspellingen uit. Het was soms best droog, maar soms ook helemaal niet. Als je dan denkt dat het wat droger wordt en je wat kunt doen, dan komt er soms toch ineens een boel water uit de lucht, zie foto! Maar ondanks alles was het een leuke dag!

Today we have had a schooltrip with Davids school, please help us hoping for dry weather! The forecasts are were not very promising... 
Unfortunately the forecast was right this time! We had dry spells, but very wet ones too. And when you think it gets drier again and you can go and do something, suddenly a lot of water comes falling down, see picture! Despite the rain we had a great day!

8 opmerkingen:

marion zei

jee wat vroeg in het jaar of ligt dat aan mij?

conny's quilts zei

Ik hoop voor je dat het weer niet te veel roet in het eten gooide! Hier in het noorden steeds heftige buien, hopelijk is het bij Duinrel beter

Cisca zei

Dit is zeker de schoolreisjesweek. Twee kleindochters zijn dinsdag geweest en gelukkig was het 's morgens nog droog. 's Middags niet, maar gelukkig was er ook een overdekt springkussen. Wat een zomer! Ik hoop, dat David het ook een beetje droog treft, hier regent het af en toe een beetje. Gelukkig hebben kinderen het toch wel naar hun zin, maar door en door nat zijn is toch niet leuk.
Groetjes, Cisca

Mupminoes zei

Mijn kinderen zijn vandaag ook op schoolreis, naar de Apenheul. Jammer van het weer, maar ik denk dat ze wel plezier hebben gehad. Ik ga ze zo weer ophalen, bijna tijd...

Aline zei

O help, ik lees het nu pas. Maar of eerder lezen geholpen zou hebben? Nee dus.
Jammer voor jullie, tenminste, hier is behoorlijk wat regen neergekletterd..

marijke's crea zei

Volgens mij hebben ze toch wel pret, een dagje geen school en heerlijk spelen!
alvast fijn weekend,
groetjes Marijke

Monique zei

Zo zijn er al een hoop uitjes in het water gevallen deze zomer.. ;o)

Judith zei

fijn dat jullie t toch leuk hebben gehad! aan t eind vh het schooljaar vind ik op schoolreis gaan leuker maar dat garandeert ook niets wat t weer betreft