maandag 19 september 2011

Mmmm...

Zin in iets lekkers wat heel, heel, heel snel klaar is? 
Ik post niet vaak recepten, maar deze wil ik jullie niet onthouden, misschien volgen er binnenkort nog wel meer. 
2 kopjes karnemelk 
2 kopjes meel 
2 eieren 
2 theelepels bakpoeder (baking soda) 
2 theelepels olie 
2 theelepels suiker 
en mixen maar... 
en dan met kleine beetjes tegelijk in de koekenpan, ik kon er wel 3 of 4 tegelijk in mijn grote pan doen 

Fancy something nice and quick? I do not post recipes often, but I think you might like this one... maybe even more in the future... 
2 cups buttermilk 
2 cups flower 
2 eggs 
2 teaspoons baking soda 
2 teaspoons oil 
2 teaspoons sugar 
and stirr... 
and then with little amounts in the frying pan... I could manage 3 or 4 at the time...

10 opmerkingen:

Aline zei

Dank je wel, lijkt inderdaad heel simpel. Dus ga ik die onthouden..doe graag alles snel en makkelijk :-)

Hubertine zei

hmmmmm ziet er lekker uit!!!! Jammer dat je niet kan vandaag....heb net vanochtend scones gebakken!!!

Judith zei

lekker!

Inge zei

Oh, die zien er lekker uit. Ik heb het recept gauw overgenomen, ga ik proberen, vinden de kleinkinderen ook vast een supergoed idee LOL

Groetjes,
Inge

Petra zei

Yammie!! wat zijn het? 3 in de pan of dikkerdjes? nou ja...maakt niet uit, morgen zijn de kids vrij dus dit is een leuke lunch. Dank voor de tip! Groetjes, Petra

soyee zei

MMMM, lovely dropscones.

marijke's crea zei

Ziet er lekker uit! Mmmm....
Heb ook naar jouw bloeiende liefde quilt gekeken... en....ja helemaal verliefd!!!
groetjes Marijke

Miranda zei

Dit klinkt als de Amerikaanse pancakes...ook zo lekker met warme blauwe bessen of bramensaus.
bedankt voor het recept. Ga ik zeker binnekort proberen!

marion zei

ziet er heerlijk uit, je mag best vaker recepten posten........

Caroline zei

Het lijkt een beetje op drie-in-de-pan. Nog een tip: een geraspte appel en rozijnen erdoor. En smullen maar. groetjes Caroline