zaterdag 10 september 2011

Hexagons

Maanden heb ik in ontkenning geleefd, ik wilde geen nieuwe hexagon quilt starten... Totdat... ik het tijdschrift Vignette in handen kreeg en de quilt van Leanne zag. Toen was ik verkocht. Weet je dat er zelfs een aparte blog is voor mensen die haar quilt maken, ga er even kijken, dan kun je in de header zien wat ik bedoel met haar quilt! 
De combinatie van hexagon bloemetjes maken en de kleine stitcherie bloemetjes tussen de andere bloemen in de kleuren van de omringende bloemen sprak me enorm aan! Ik ben er voor gevallen ;-). 

preparation...
I lived in denial for month, I didn't want to start a new hexagon quilt... Until... I got my hands on the magazine Vignette and saw Leannes quilt. I was sold. Do you know there is a separate blog for people sewing her hexagon quilt. If you don't know which quilt I mean, go have a look, you will find it in the header. The combination of hexagon flowers and the little stitcherie flowers in between in the colours of the surrounding flowers really inspired me. I just fell for it. 


Dit is wat ik deze zomervakantie lekker heb zitten doen...   
So this is what I have been doing this summer holidays....

13 opmerkingen:

qm zei

Dat ziet er al erg goed uit.
veel succes met je vervolg.
fijn weekend

Nardy zei

Het blijft gewoon leuk om hexagonnetjes te maken! Groetjes Nardy

Kris zei

Very pretty!

inge zei

leuk Jantine! lekker vrolijk!

Mona zei

Beatiful hexagon!

Monique zei

Oohh.. wat heerlijk! Ergens blijft het bij mij ook enorm kriebelen, maar ben er nog niet aan begonnen, Wie weet, misschien na de vingerhoedjes? ;o)

Annemarie zei

Ik snap je helemaal, wat een super leuke quilt is dat zeg. En ach als je er plezier in hebt is het toch helemaal niet erg. Wat heb je al vrolijke hexagonnetjes gemaakt in de vakantie. Groetjes, Annemarie

Cisca zei

Wat een leuk idee, Jantine, die stitcheries ertussen. Wie weet ga ik ook zoiets doen bij mijn grote hexagonnen, al zijn die alleen maar roze rood en een beetje bruin. Jij hebt er al heel wat klaarliggen in je bakje en de verschillende borduurkleurtjes liggen ook al klaar. Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Groetjes, Cisca

Yvonne aka sommeke zei

Verleidelijke hexagonnekes, ik ken er alles van!
Wel een mooie Jantine en nu ga ik weer op m'n handen zitten! ;-)

marion zei

ik snap dat je er voor gevallen bent, wat een leuke quilt.....heel veel plezier met het maken

Gerda zei

Hoi, veel succes met dit project, ziet er erg leuk uit!! maar ik ben sterk, ik ben sterk, ik ben sterk, ik ga er niet aan beginnen of toch wel!?!, nee ik ben sterk......

Sarah zei

OH dear you have the hexi bug...

Judith zei

prachtig! ik zou er zo maar zin in hebben om te maken en t te leren.... maar eh heb al teveel dingen die ik wil.. dus.. wie weet ooit!ben benieuwd hoe hij gaat worden!