maandag 22 augustus 2011

Verbouwing

Anderhalf jaar geleden kreeg ik dit prachtige mandje van Wendy voor Sinterklaas. Ik ben er nog steeds erg blij mee en het staat altijd bij mijn naaimachine. Eigenlijk gebruik ik het vooral als ik eesn wat met de hand wil naaien of verstellen, maar ook mijn linialen passen er goed in.
Toch gebeurt het elke keer weer dat het mandje er zo uit ziet als hier boven, niets meer te vinden. Daarom ben ik aan het verbouwen gegaan.
Eighteen months ago I received this beautiful basket of Wendy for Sinterklaas. I'm still very happy with it and it is always at my sewing machine. Actually, I mainly use it for some sewing stuff for hand sewing, but also my rulers fit well.
But from time to time it happens again, see picture above, the basket is overflowing and I can't find anything. That's why I did some rebuilding.

Ik heb een paar stroken stof gezocht, er elastiek door geregen en langs de binnenkant van het mandje genaaid. Allemaal "vakjes" om pennen, papieren en linialen vast te zetten. Weer helemaal te gebruiken!





I have a few strips of material sought by a rubber band and strung along the inside of the basket sewn. All "boxes" for pens, paper and rulers in place. Again all to use!



14 opmerkingen:

soyee zei

Heel slim Jantine en goed geslaagd. Zonde om zoiets weg te doen als je het zelf zo makkelijk kunt verbouwen.

Monique zei

Wat moet dat toch ontzettend heerlijk izjn om zulke creatieve ideeën te bedenken en ze ook nog eens uit te kunnen voeren. Ik vind het weer geweldig gedaan hoor!

Cisca zei

Wat een schattig mandje, Jantine, bij mij staat er al tijden zo'n mandje klaar om ook zoiets te maken, maar... Je hebt het mooi verbouwd, de stof past er prachtig bij, en nu is het nog veel handiger!
Groetjes, Cisca

conny's quilts zei

Mooi gedaan, heerlijk mandje is het zo!

Miranda zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan! Een echt makkelijk en handig mandje, wat er tevens gezellig uitziet Jantine

Wendy zei

HELEMAAL LEUK.......XX, Wendy

Handmade by Mai zei

ziet er weer keurig uit, leuk mandje trouwens. En de tekst die erop staat is ook heel mooi.

Annemarie zei

Dat is nog eens een efficiente verbouwing waar je heel veel plezier van gaat beleven. Ik vind het een prachtig quiltmandje geworden. Groetjes, Annemarie

marion zei

simpel, slim en heel efficiënt. Knap van je. Ik wil toch ook eens zo'n mandje......

anneke zei

top!

Yvonne aka sommeke zei

Handig en leuk verbouwd!

Ineke van den Akker zei

Geweldig!

Shirley zei

Slimme dame, ik heb zo ook enkele mandjes (2 op de toiletten) en het werkt perfect.

Heidi zei

Helemaal top! Nu zou je zeker twee keer zo snel naaien en jij bent al zo snel. :-)

Hugs en groetjes ~
Heidi