maandag 15 augustus 2011

Echt vakantie

Mijn DH houdt van koken en ik niet. Hij weet dat en ik weet dat. Het enige wat ik leuk vind is taarten en koekjes bakken LOL. Daarom heb ik ook echt vakantie als hij vakantie heeft, want dan neemt hij vrijwillig mijn plekje in de keuken in (in het weekend ook vaak trouwens). David vindt het heerlijk om te helpen. Deze drie weken dat we op vakantie waren heb ik één keer gekookt. O nee, zelfs dat niet, ik heb pizza's opgewarmd, met veel liefde ;-)...
My Dh loves to cook and I don't. He knows and I know. The only thing I like is baking cakes and cookies LOL. That is why I really have holidays when he deos too, because he takes up my place in the kitchen voluntarely (which he does in the weekends often too). David loves to help. Those three weeks away were great. I only cooked once. O no, that wasn't cooking, I only heated the pizza's, with a lot of love ;-)...

10 opmerkingen:

Hubertine zei

Wat heerlijk!!!!! Ik heb wel wat met koken, maar alleen "leuk" koken en geen alledaagse pot! Ik kan eindeloos in kookboeken neuzen.......Helaas manlief idem-dito! Ziet er bere-gezellig uit!

Goud en Zilver zei

Nou heerlijk toch, ik wou dat ik zo'n ega had.
Die komt niet verder dan eieren bakken.

Groeten Herma

Monique zei

Oh Jantine.. wat lekker eerlijk! ;o)

Linda Robertus zei

Wat heerlijk, een DH die van koken houdt! Ik hou niet van koken, maar mijn DH ook niet...

anneke zei

bij ons gaat het ongeveer net zo, al heb ik deze vakantie wel een keer een grote pan macaroni gemaakt! ben ook geen kook-ster, al denk ik soms van wel ;-)

inge zei

mijn ventje kookt zomaar iedere dag! super is dat!

Cisca zei

Heerlijk toch, zo'n kokende man. Bij ons wordt het ook eerlijk verdeeld, mijn DH de "gewone" gerechten, en de de meer bijzondere, en dat bevalt prima!
Groetjes, Cisca

Cisca zei

Heerlijk toch, zo'n graag kokende man. Hier verdelen we het: mijn Dh de "gewone" gerechten en ik de meer bijzondere. Dat bevalt prima. Maar mij DH is thuis, dus dat gaat gemakkelijker.
Groetjes, Cisca

Gerda zei

Hoi, ik ben jaloers op je hoor. Koken doe ik in het normale leven maar ook in de vakantie. Ik weet niet of je ooit wel eens grijze aardappelen hebt gezien..........

Gerreke zei

Heerlijk hé als dat voor je gedaan wordt, daar kan ik ook zo van genieten!
Groetjes,
Gerreke