vrijdag 26 augustus 2011

Dresden Medaillon


Wat gaan we doen als de basiscursus klaar is?Dat werd tijdens en na de basiscursus regelmatig gevraagd.

Natuurlijk hebben we daarover nagedacht en deze quilt met bijbehorende cursus is het gevolg daarvan. We gaan werken in inches, verschillende soorten van appliceren leren, kleine stukjes naaien, een pine-apple blok maken, blokken op de punt naaien, Dresden Plates maken en nog veel meer. Deze cursus wordt door mij gegeven bij The Stitch Cottage. Inschrijven is vanaf nu mogelijk!

Mocht je de basiscursus nooit gevolgd hebben maar wel enige ervaring hebben met patchwork dan is instappen, in overleg, altijd mogelijk!

This quilt is designed and sewed by me as a follow up for the basic patchwork course. I will be teaching this quilt this year in The Stitch Cottage. Didn't get it quilted in time, but the top is ready!


24 opmerkingen:

soyee zei

Ik heb deze quilt net in het echt gezien. Prachtige kleuren, goed geslaagd.
Veel plezier met het volgen én het geven van de cursus.

bevkimmel zei

That is beautiful! I especially love the center block and all the birds. That looks like a lot of work. You obviously have both a great skill and patience. Well done!

inge zei

wat een prachtige quilt! super ook met die warme kleuren!

Cisca zei

Wat een prachtige quilt, Jantine!
Groetjes,Cisca

Handmade by Mai zei

Een hele mooie quilt, een mooi vervolg op de basiscursus

Inge zei

Wow, ook al zo leuk. Waarom woon ik niet wat dichterbij?

Groetjes,
Inge

Miranda zei

Schitterend Jantine! Je zou van mij ook zo het patroon mogen verkopen hoor...ik vind het een plaatje.

Mistea zei

You have made a gorgeous quilt - I love the little birdies!
Your students will have lots of fun with this one.

Bette zei

Oh My Goodness! It is gorgeous! Can you teach me? Please? LOL

Joyce zei

Wat een beeldschone quilt!!
Daar zullen je cursisten met héél veel plezier aan gaan werken.
:o)

Aline zei

Wat een schitterend quilt.
Lijkt me erg leuk om te gaan doen, als ik al jouw mooie handwerken zie..
Maar weet dat ik het even moet laten.
Wie weet...
Heel veel succes ermee!

anneke zei

Deze quilt vind ik erg mooi! Ik ben altijd wel gevoelig voor kleur merk ik, terwijl je die toch altijd zelf kunt kiezen.

Mooi ontwerp, het wordt vast een leuke cursus.

Monique zei

De kleine stukjes in wording waren al prachtig om naar te kijken, maar dit slaat wel alles hoor. Práchtig!

Ik wens je veel succes met de cursus en hoop dat je een fijne werkgroep hebt.

Tot binnenkort!

Sarah zei

FAR out that is crazy!!! VERY advanced!

It is beautiful. Colours are great!

petra zei

prachtig geheel jantine, heb je goed gedaan. groetjes petra

teresa zei

It's gorgeous Jantine. You have done an amazing job. Wish I could be in your class xx

Shirley zei

oh dat is een mooie quilt, ik houd wel van rood.

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige quilt Jantine! Volgens mij krijg je veel "leerlingen" op je workshop!

Klaske zei

Wauw Jantine dat is is een prachtige quilt! En die kleuren hé?!Succes bij het geven van de cursus!

marion zei

hij is prachtig!!! wat een mooie quilt........

Marjolein zei

Dag Jantine, wat is 'ie mooi! heb hem bij Sandra gezien op de open dagen en heb even in twijfel gestaan om de basis en vervolgcursus tegelijk te gaan doen :-). Toch voor gekozen eerst je basis cursus te doen en dan volgend jaar deze. Mooi vooruitzicht!

HeidiInHolland zei

P*R*A*C*H*T*I*G! Zou de cursus willen doen gewoon om deze mooie quilt te maken...

Quilted hugs en groetjes ~
Heidi

Judith zei

ook al zo mooi!!!!!!!ik ou dat ik al een eenvoudige quilt kon maken.. maar denk niet dat t me zou lukken

supergoof zei

ik vind 'm geweldig *M*O*O*I*!!
Zou 'm zo willen maken!