zaterdag 25 juni 2011

Werk in uitvoering


Het is hier reuze stil in huis, Esther en David zijn op korfbalkamp dit weekend. Dat heeft zijn voordelen, niemand heeft de grote tafel nodig behalve ik. Dus alles uitgestrooid en lekker aan het werk gegaan. Nog steeds druk bezig met de nieuwe quilt voor de vervolgcursus, vandaar ook pen en papier en laptopje...
Straks rij ik naar Hellevoetsluis voor de open dag van Crown Stitches, daar ga ik eens lekker snuffelen.
It is very quiet in this house as Esther and David are camping with their korfbal club... That means nobody needs the big table but me, so I grabbed my chance and trowed everything on the table and got working. Still busy with designing a new quilt for a new class.

9 opmerkingen:

Shirley zei

Oh ik zie dat graag, zulke stillevens, heerlijk! Maar dan heb je de tent voor jezelf en ga je de hort op, wat is dat nou? Nog meer inspiratie op doen, moet kunnen. Waar jij de dresden plates van maak, die kleuren, daar wil ik ooit een schoolhouse quilt van maken, van dat rood enzo.

Gerda zei

Hoi Jantine, lekker is dat effe plek voor je eigen spullen zonder dat iemand ook een stukje van de tafel wil. Geniet er van!!
Gerda

Het Quilthoeve-BLOG zei

Wat een geweldig plaatje...en dan die kleurencombinatie, om van te smullen. Hoop dat we snel het eindresultaat "live" mogen bewonderen!

liefs, Wendy

Lori zei

Woo-Hoo! Looks like fun!!

Gerreke zei

Volgens mij ben je allerlei dingen tegelijk aan het doen. Het ziet er wel erg knus uit!

Fijne week!
Gerreke

Handmade by Mai zei

Gezellig zo'n tafel , maar vooral dat je tijd voor jezelf hebt. Ik hoop dat je revan hebt genoten

q.lodge gerda zei

Kijk! Dat zijn de mooiere tafereeltjes!

Monique zei

Och Jantine.. héérlijk om zo eens lekker de ruimte te hebben! Zijn ze alweer veilig thuis?

Mooie liefdevolle week toegewenst!

Kris zei

Great photo! I can "see" the inspiration! (looks like it will be a beautiful quilt)