maandag 27 juni 2011

Buit

Natuurlijk kon ik niet naar de Summer Sale van Crown Stitches gaan zonder ook met iets terug te komen. O wat was er veel leuks, mijn handen jeukten om aan van alles te beginnen maar mijn hoofd vertelde mij dat ik nog het een en ander af te maken had. Dat is ook zo. Maar deze twee patronen met bijbehorend linnen en zijde kon ik niet laten liggen.
Weeks Dye Works is tegenwoordig gelukkig al helemaal kleurvast. The Gentle Art is bezig om de strengetjes kleurvast te maken en ik kan je wel vertellen dat ik daar erg blij mee was! Ik heb er nog 4 moeten uitspoelen.
Ik vind het garen prachtig zoals het op de kartonnetjes zit, maar de praktijk heeft uitgewezen dat het toch gaat knopen op deze manier. Dus heb ik gisteren alle zijde voor zover niet kleurvast uitgespoeld, gedroogd en alles op plastic kaartjes geregen.
Ik ben klaar voor de zomervakantie!
I went to the Summer Sale of Crown Stitches on Saturday and of course I couldn't come back with bare hands. There were so many beautiful things I really had to restrain myself and tell myself I still had some BIG projects to finish. But those two patterns with linen and floss I couldn't resist.
Weeks Dye Work is color fast since a short time and The Gentle Art is working on it. Which makes me very happy. I only had to rinse 4 colours!
I love how the silk is on the labels, but I found that the silk will start to knot so I took it all off and after rinsing and drying (if necessary) I wound it on plastic bobbins.

I am all set for the summer holidays!

De kids zijn weer veilig terug. Ze hebben het geweldig gehad. David lag gisteravond te huilen omdat hij het TE leuk had gevonden en het zo erg vond dat het al weer voorbij was. Hij wilde wel weer terug!
The kids are back safely. They had a marvellous time! David was crying in his bed last night as he thought it was TOO much fun and he was so sorry it was over. He wanted to go back!

10 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhh, dan was je vlak bij mijn huis! ik ben eigenlijk net geweest vanwege de regen, en ik borduur ook niet, het zou mee rom Liesbeths nieuwe atelier gaan, jij hebt leuke dingen gekocht!

groetjes, Jeannet

marijke's crea zei

Wat een leuke borduurpatronen heb je gekocht!
Fijn dat de kinderen het zo leuk hebben gehad!
fijne zonnige zomerdag!
groetjes Marijke

Aritha zei

Prachtig! Mooie kleuren.

Fijn dat je kids het goed hebben gehad. Te goed!

Cisca zei

Wat heb je mooie patronen gekocht en het linnen is ook al zo mooi! In je vorige logje zag ik ook al zo'n schattig vogeltje!
Die David wat zielig, maar het is wel een teken dat hij het naar zijn zin heeft gehad!
Groetjes, Cisca

Judith zei

wow weer van die leuke dingen om te maken!

anneke zei

dus iedereen heeft een heerlijk weekend gehad! wat een mooie quilt gaat dat worden!

Anne Claudine zei

Hoi Jantine,
kan me goed voorstellen dat het stil was in huis. Maar je hebt je vrije uurtjes goed besteed zie ik al wel! Mooi garens die je hebt gekocht...
jgroet, Anne Claudine

Monique zei

Wat een heerlijk werk heb je weer meegenomen! Dat wordt vast een heerlijke vakantie ;o)

Guusje, zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan.

Margreet zei

Bedankt voor de tip Jantine! Ik heb meteen de site opgezocht en een prachtig patroontje besteld. Ik krijg weer helemaal de borduurkriebels....Groetjes, Margreet