zaterdag 18 juni 2011

Applicatie fan?

Voor de ware applicatie fans en iedereen die van iets moois houdt! Ook dit jaar heeft Erin van One Piece at a time weer een prachtige BOM. Ook als je daar niet aan mee doet moet je haar web log eens lezen, zoveel tips en trucs voor appliceren heb ik nog nooit bij elkaar gevonden!
For true appliqué fans Erins web log One Piece at a time is a must go! She is running another great BOM, but also when you just love eye candy, hop over. I have never found so many tips and trics for appliqué together!

9 opmerkingen:

marijke's crea zei

Ook ik heb van haar blog bijgeleerd. Een mens is nooit te oud..... hihi!
fijn weekend,
groetjes Marijke

Monique zei

Ah! Daar is de link! ;o) Wat een hoop informatie! Lekker hoor.

Heb je al gezien hoe ik vandaag mijn dag heb beleefd? Ik moet je zeggen: het was ge-wel-dig!

Mooie zondag!

soyee zei

Ik laat voorbij gaan....

Madammeke Ongeduld zei

ik hou er ook van maar ga zeker eens kijken

Cisca zei

Ik had het linkje al, maar nu weet ik weer, dàt ik hem heb, dus ik ga eens gauw kijken. Dankjewel!
Fijne dag, Cisca

Guusje, zei

Deze is zeker mooi en ze legt alles zo goed uit ik ga ook al steeds bij haar kijken als ik iets weten wil.

marion zei

dank je wel voor de tip... daar ben ik erg blij mee.........

Gert zei

Ik had de site laatst ook voor het eerst ontdekt, en heb meteen de BOM patronen binnen gehaald. Geen idee of en wanneer ik dit ga maken, maar het is wel erg mooi. En inderdaad lekker veel tips.

Kris zei

That is soooo pretty. Must go check it out!