donderdag 26 mei 2011

Plezier met lapjes

 Kijk eens wat je met één blok allemaal kan doen...
Look what you can do with one block...

De keus wordt steeds moeilijker...
It gets harder and harder to choose...

soms weet ik het niet meer en dan ga ik foto's maken, die kun je gemakkelijker naast elkaar zetten op je beeldscherm of snel achter elkaar bekijken en vergelijken.
Sometimes I just don't know anymore which one to choose. I will go and get the camera and just shoot. It is easier to watch them quickly and compare or even put them all on the screen and decide.

In het vorige blogje heb je kunnen zien waar ik uiteindelijk voor koos. Ik kan je vertellen dat het niet mee viel!
In the previous blog entry you have seen which one I chose in the end. I can tell you it wasn't easy!

12 opmerkingen:

Kris zei

So many options!

Judith zei

het lijkt me super om t te kunnen.wie weet ooit... maar eerst ga ik maar gauw naar mijn poppenles!

ria vogelzang zei

Wat een keuze!! Het is wel een prachtig blokje geworden.
Veel plezier!

Sarah zei

Sorry I cannot decide either...

Margreet zei

Inderdaad ja, met een simpel patroon kun je alle kanten op. En het verveeld nooit...

soyee zei

Ik vind het ook altijd bijzonder om te zien dat je met deze vorm zoveel andere vormen kunt leggen.

q.lodge gerda zei

Dat is het leuke ervan he...

Rina zei

Ook ik werk zo wel eens. Eerst foto's maken, dan ziet het toch weer anders uit en kun je de ontwerpjes beter met elkaar vergelijken.

Hubertine zei

Heerlijk!!!!

marion zei

wat een goede tip, nu zie ik je foto's naast elkaar ken kan je veel beter vergelijken.....
Ik vind 4 het mooist......:)

Annemarie zei

Grappig al die combinaties! Vind dat je uiteindelijk een goede keus hebt gemaakt. Groetjes, Annemarie

Just-Do zei

Wat een leuke post! Ben het helemaal eens met je uiteindelijke keuze. Gisteren had ik nog een discussie met iemand die vond dat patchwork maar een dure hobby was; maar op deze manier kun je uren zoet zijn met vier lapjes! Valt best mee dus.