maandag 16 mei 2011

Nachtkastje

Toen ik boven was om ergens foto's van te maken viel mijn blik op mijn nachtkastje. Tijdens de kersttijd kocht ik deze boom van ijzerdraad. Eigenlijk bedoeld voor kerstballen of iets dergelijks, maar ik heb al mijn kettingen er aan gehangen!

When I was upstairs taking some pictures, my eye fell on my nightstand. At Christmas time I bought this wire tree meant for Christmas ornaments. But I didn't use it for ornaments but I hang all my necklaces on it!

En wat vinden jullie van mijn nachtkastje? Een CD-rek van IKEA voldoet prima voor die boeken en andere dingen die ik graag bij mijn bed in de buurt wil hebben.
And what do you thing of my night stand? An IKEA CD rack is perfect for all those books and other things I want to have near my bed.


9 opmerkingen:

soyee zei

Hihi, handig. Je hebt aardig wat kettingen, maar er kan nog meer bij.

Quiltendewilma zei

Wat een goed plan!! Het ziet er prima uit...

Madammeke Ongeduld zei

je kettingboom vind ik wel origineel

Inge Slaats zei

Hartstikke leuk Jantine, die kettingenboom. En je nachtkastje met boeken vind ik ook heel gezellig, lekker handig ook. Zou bij mij ook best kunnen. Hmmm, ga ik eens over nadenken. Ik heb een schoondochter die bij Ikea werkt, ook altijd handig......LOL

Groetjes,
Inge

Cisca zei

Leuk, zo'n kettingboom, ik heb dezelfde met borduurtjes, maar dit is ook leuk. En zo'n boekenkast wil ik ook wel naast mijn bed, op mijn nachtkastje ligt altijd een stapeltje, maar dit is veel handiger!
Groetjes, Cisca

Chantal zei

That is such a good idea!! I think I will have to visit Ikea.

Yvonne aka sommeke zei

Huh? Reactie weg?
Weer bijgelezen, over de nieuwe winkel, de jarige DD (nog van harte proficiat), het verdwenen logje (grrrrrrrrr), prachtig polsspeldenkussentje, en nu over de kettingboom! Moooooi!

Kris zei

Both of them look fantastic! I love to have books in my bedroom.

Judith zei

leuk zo'n ketting!boom