donderdag 19 mei 2011

Gearriveerd!

Yoepie, mijn pakje uit Australië is aangekomen, kijk je mee?
Hooray, my Australian parcel has arrived, have a look!
Als je dit ziet gaat je hart toch gelijk zingen?
If you see this your heart is going to sing!
Twee exemplaren van Vignette, het nieuwe tijdschrift van Leanne Beasley. Ik weet het, ik heb nummer twee ook net zelf gekocht, ik dacht dat ik alleen het eerste deel cadeau zou krijgen. Maar ik weet al een goed doel voor het dubbele tijdschrift ;-).
Two Vignette magazines, the new magazine of Leanne Beasley! I know, I just bought the second as I thought I would only get the first one, but I think I know someone to give it to...
En dit speldenkussen, helemaal geweldig. Toen ik deze patronen uit zag komen was ik er al helemaal verliefd op, dus het is helemaal in de roos! Dank je wel!
And this pincushion! I have been dreaming of making one of Leanne's pincushions for a long time... now I don't have to any more. Thank you!
Ik ga er vandoor, vandaag kun je me vinden in The Stitch Cottage...
I am of to one of my favorite quilt shops!


8 opmerkingen:

anneke zei

leuke pakketjes zijn dat! geniet ervan.
nog gefeliciteerd met David, die zit vast met z'n nieuwe cadeaus te spelen.

Lori zei

Lovely goodies in the mail!!

Anoniem zei

Beste Jantine,
Ik ben een stille volger van je blog en lees hem altijd met veel plezier. We wonen niet eens zover bij elkaar vandaan. Katwijk... Ik heb een vraagje. Kan ik het nieuwe tijdschrift van Leanne in Nederland kopen. Ik heb al een poosje zitten googlen maar kan hem alleen vinden bij aztecrose, maar dan niet in hun webshop. Vriendelijke groeten van Marjanne Verdoes. Alvast hartelijk bedankt.

Monique zei

Het blijft toch steeds weer een heerlijkheid om zulke prachtige pakketje open te mogen maken, niet? Ook al weet je stiekem al láng wat er in zit ;o)

Sarah zei

wow wow and wow (wink)

teresa zei

Wonderful goodies Jantine... you've been lucky. Love the pincushion!

Mistea zei

Well with two magazines and the pretty fabric you picked up last week it looks like you're all set for some new projects.
Cute pincushion.
Enjoy

Judith zei

wow leuk pakje kreeg je!!