donderdag 12 mei 2011

De Quilthoeve

 Velen van jullie hebben het vast al gehoord! Er is een nieuwe quiltwinkel in Naaldwerk. De Quilthoeve. Vanaf vandaag geopend!Vorige week in Veldhoven hebben ze zichzelf gepresenteerd... één foto van de stand.
Gisteravond mocht ik bij de officiële opening zijn. In de allereerste plaats ging ik als vriendin, Wendy en ik zijn al tien jaar vriendinnen. Daarnaast hebben ze mij gevraagd om ook bij hen de basiscursus te komen geven, daar heb ik veel zin in.
Als cadeautje nam ik mee dit (verzwaarde) speldenkussen mee in de kleuren van hun logo. Herken je het borduurtje dat ik kort geleden op het strand ben begonnen? Het was in drie dagen klaar. Achter het borduurtje heb ik met Vliesofix een laagje katoen gestreken om het linnen wat steviger te maken.
Ik hoop dat ze het zullen gebruiken tot het tot op de draad versleten is!

Dankzij een storing van Blogger waren dit gepubliceerde bericht en alle reacties verdwenen... Gelukkig had ik het bericht gepland en stond het nog in mijn dashboard. Alleen zijn nu al julllie lieve reacties verdwenen.

A friend of mine opened a new Quilt shop, De Quilthoeve. Last week at the Open European Quilt Championships they presented themselves. It is opened since today! I went to the official opening last night. Wendy and I are friends for about 10 years, so it was special! Besides being there as a friend, I was there as one of their teachers too. I am going to teach the basic patchwork course in this shop too.
As present I brought this weighted pincushion I made last week(s). Remember the little blue stitchery I took to the beach a few weeks ago? It was finished in three days. I ironed some cotton behind the linen with Vliesofix to make the linen a bit more sturdy. I really hope they will use it until it falls apart!


Thanks to Blogger who fell out, this blog had disappeared. Fortunately I had it still in my dashboard, I am just missing all your reactions...

8 opmerkingen:

Judith zei

zo zie je maar hoe jouw hoofd bij t naaien is want je schreef Naaldwerk ipv van Naaldwijk. wat leuk zeg die winkel ik ga gelijk even kijken op de website. Superleuk dat je daar een cursus gaat geven!

Monique zei

Eerst even een fles geven en dan ga ik er vandoor! ;o)

ria vogelzang zei

Wat leuk! Gefeliciteerd voor Wendy!
En wat een prachtig speldenkussen.
Ik wens haar en jou ook met de cursus veel succes!

anneke zei

mooi geworden! leuk dat er weer een nieuwe winkel bij is gekomen, al kom ik niet veel in quiltwinkels. wat een toeplasselijke plaats hebben ze gekozen :-)

Lori zei

How fun to have a new shop! I love the pin cushion too. I'm sure it will be well loved.

inge zei

ik heb ze in veldhoven gezien en wil heel graag hun winkel eens in het echt bezoeken!

soyee zei

Wat een leuk borduurtje met die poezen.
Leuk dat je bent uitgenodigd om een cursus te geven.

Anoniem zei

Ha Jantine, ik ben er nog niet geweest, maar daar ga ik snel verandering in brengen. Ook 'moet' ik nog een keertje naar the Stitch cottage, zullen we nu snel afspreken?

groetjes,Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl