donderdag 21 april 2011

woensdagmiddag

24 C

7 opmerkingen:

Handmade by Mai zei

Zo te zien hebben jullie genoten.

anneke zei

o heerlijk! een perfecte woensdagmiddag lijkt me.
ik kan hele middagen in de zon gaan zitten, maar op de een of andere manier doe ik dat nooit.

marion zei

oooh heerlijk

Judith zei

lekker hoor zo scheppen in t zand.. lezen in de zon doe ik nooit..vind ik niet fijn..maar eh ik zit zelden in de zon

marijke's crea zei

Heerlijk!!!! Het grote genieten!!!!
En hoe is het boek?
groetjes Marijke

Cisca zei

Hè lekker, dat ziet eruit, alsof het een heerlijke dag was. Ik hoop, dat het is mooi boek is (was).
Prettige Paasdagen, Cisca

Yvonne aka sommeke zei

Zo, helemaal bijgelezen!
Mooie quilts van je cursisten, een terechte reden om trots te zijn.
Genoten van de Gdansk-foto's!
En een schattig lief manneke er bij!
Fijne paasdagen Jantine!