woensdag 13 april 2011

Nog meer resultaten

Weet je nog dat ik de top van één van mijn cursisten liet zien? Gisteravond was de laatste les van de avondcursus... en deze keer had ik mijn fototoestel wel bij me, ik was er 's nachts speciaal voor uit bed gegaan! Gelukkig maar, want ook deze tops zijn zo verschillend en zo mooi, ik ben er reuze trots op terwijl ik ze niet eens zelf heb gemaakt!
Remember I showed the top of one of my students? Last night was the last time of one of my group... and this time I remembered to bring my camera, I went out of bed the night before to put it in my bag! I am glad I did since I am very proud of them even though I didn't even make them myself!
Deze studente heeft alleen maar oude stoffen met een herinnering gebruikt...
This student only used fabrics in stash with a memory...

De lichte rand haalt de quilt helemaal bij elkaar.
The light border gives the quilt a good composition!
In plaats van een rand met driehoeken hele kleine hexagon bloemetjes.
Instead of triangles very tiny hexagon flowers.

6 opmerkingen:

Gerda zei

Hoi Jantine, mooi resultaat hoor, ik snap dat je hier heel trots op bent. Groet, Gerda

Judith zei

ze hebben in ieder geval een hoop geleerd bij je!mooi hoor!

Lori zei

How exciting to see your student's quilts!!

Mistea zei

Both of these are beautiful - you must be very proud of your 'students', glad you took your camera. Love the way each person is able to make their own.

ria vogelzang zei

Geweldig, he, dat je zo trots kunt zijn op je studenten! Het zijn ook prachtige resultaten.
Dank je dat je ons laat meegenieten.
Fijne dag!

Just-Do zei

Wat zijn ze mooi! Daar mag je zeker trots op zijn als docent.