zaterdag 9 april 2011

Ik geef het op...

Wat? Het bij elkaar zoeken van de juiste pyjamaonderdelen. Vanaf nu vouw ik gewoon op wat ik tegenkom en gaat het bij de juiste persoon op de stapel, ze trekken toch maar uit de kast wat ze willen zonder te kijken wat bij wat hoort. Bovendien slapen er verschillende graag in een t-shirt en daar moet dan wel een pyjamabroek bij... Verder hebben ze lange benen en moeten ze qua broeken eigenlijk een andere maat hebben dan qua shirts... voor Esther koop ik al losse nachthemden en pyjamabroeken, voor mijzelf inmiddels ook.
Lucas slaapt graag met een pyjamabroek van BJ in zijn bed, dus ook daar gaat het combineren fout. Dus waarom nog zo moeilijk doen???
reading in pyjama's is great!

boek lezen in je pyjama, heerlijk!
I quit... I will no longer try to match pyjama shirts and trousers. All my familymembers were whatever they like without looking what goes with what. Short shirt with long trousers, only a shirt etcetera. Until now I tried to pair them up when folding the laundry, but I decided I won't any longer, there is no use. THey have all long legs so need a different size for top and bottom. And Lucas lvoes to sleep with pyjamashorts who have been worn by BJ so matching there no longer works either. Why going through all this trouble anymore???

9 opmerkingen:

Margeeth zei

Hier nog zo'n stel. Is ook niet belangrijk, toch?

Just-Do zei

Hoe herkenbaar! Sinds een tijdje koop ik ook alleen nog maar losse pyamabroeken en gewone t-shirts voor de jongens om in te slapen. Mogen ze zelf uitzoeken waar ze in willen slapen. Ik ben nog op zoek naar een vergelijkbaar systeem voor sokken!

Cybele's patch zei

Zo herkenbaar Jantine. Grappig zoals je steeds wijzer wordt en bepaalde dingen gewoon opgeeft omdat het zinloos is er energie in te steken. En wat is er mis met comniatiepakjes........?

Inge Slaats zei

Grappig logje en zó herkenbaar! Leuke foto's van je lezende kinderen.

Fijne dag!
Inge

Judith zei

hahah zeker herkenbaar.qua pyama heb ik niets wat bijelkaar past..voor mezelf en de kleine man.. ach ik probeer alles bijelkaar in de kast te leggen maar zo vaak dat ik hem twee verschillende dingen aantrek.als net 1 onderdeel wel in de was is geweest en t andere nog niet...behalve als we uit logeren gaan..dan is t wel leuk als t compleet is

anneke zei

pyjama's ja. zucht. al heb ik er nooit een punt van gemaakt: als ze maar lekker slapen :-)

grappig trouwens: bij ons wordt wel soms in pyjama gegeten, maar daarna blijft niemand erin lopen; iedereen kleedt zich direct aan...

teresa zei

I have this problem too Jantine. I gave up a long time ago.. Now they wear what ever they like to bed! Would love to have a "pyjama day" and lie on the couch reading!

marion zei

goed idee, geen energie steken in iets wat zo al ok is.......

Roos zei

Zo heb ik er ook twee bijlopen en eigenlijk hebben ze gelijk, ik ben er intussen ook mee begonnen en het bevalt mij prima en het scheelt inderdaad wee wat werk...
Groetjes Roos