zaterdag 2 april 2011

Collection for a cause - Faith

Op donderdag viel er een hele mooie bundel FQ's op de mat... donderdag besteld, vrijdag verstuurd vanuit Amerika, dus binnen een week binnen, is dat snel of snel...
On Thursday I got mail, a FQ bundle. I ordered it last Thursday, it got in the mail on Friday and arrived this Thursday, so that was within one week... Is that quick or quick!

Kijk maar hoe mooi...
Look how beautiful...

Collection for a cause - Faith
Kun je het niet zo goed zien, oké, ik zal ze een klein beetje uit elkaar halen...
You can't see it? I will get the pile out a little...

Of ik er een plan mee heb? Jazeker, anders zou ik niet zoveel stofjes in één keer kopen. Wat het wordt? Dat kan ik je nog niet vertellen...
Do I have a plan? Yes of course, otherwise I would never buy so may fabrics at once. What it is going to be? I am afraid I can't tell you yet...

20 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een heerlijke stapel lapkes heb jij daar!!!! Wat komen er tegenwoordig toch veel mooie lapjes uit...

Handmade by Mai zei

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Ik vind het altijd moeilijk om in zo'n stapel stof te snijden.

Sandra zei

WOW ze zijn prachtig, ben zo benieuwd :0)

Lori zei

Oh Pretty, pretty pretty!

Béa zei

These collections are always wonderful !You will have a beautiful quilt. hugs

quilting Jeannet zei

Jeetje wat een prachtige stapel zeg, heb je die bij fabric shack besteld? bij de FQ shop moet je altijd halve yards bestellen, en dat vind ik zo veel.

groetjes, Jeannet

Guusje, zei

Wat een prachtige stoffen zijn dit wat een prachtige serie.

Mistea zei

Yummy colours - reminds me of strawberries and chocolate!
enjoy your pretties.

Margeeth zei

Supersnel!
Ik durf zelf niets meer in Amerika te bestellen, sinds ik in November stoffen heb besteld die nu nog steeds niet zijn aangekomen (wat trouwens heel netjes is afgehandeld door de winkel waar ik ze had besteld).

Gerda zei

Mooie stoffen hoor, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Succes ermee maar dat zal wel lukken.

conny's quilts zei

Geweldig zijn ze, dat gaat vast een heel mooi project worden!!

susana zei

Mooi, mooi, mooi en wat zal je er toch van gaan maken?? Ik ben erg benieuwd!
gr. Susi

Cisca zei

Wat een mooie stapels lapjes, ik ben heel benieuwd wat je er van gaat maken! Spannend!
Groetjes, Cisca

Annelein zei

Ik wordt wel heeeeeel nieuwsgierig. De stofjes zijn in ieder geval prachtig...

Sarah zei

That is SO MEANNNNNNNN.

Oh I know you are sending it with my parcel!!!

Just-Do zei

Daarvan loopt het water in de mond; wat een prachtige stapel stofjes. Alleen al om dat op je tafel te hebben liggen, nog voordat er iets nog mooiers van gemaakt wordt, is al een feest.

Kris zei

Lol! You are too funny Jantine! That is very quick! The fabric is very pretty. And you are so mean to Sarah!

lieke zei

prachtig hoor, ben een klein beetje jalours. ik wil zelf al heel lang gaan quilten maar ik durf het niet goed. ik heb al veel op youtube gekeken maar ik durf niet ineens zoveel stofjes te kopen omdat ik bang ben dat ik het niet leuk vind en dan een hoop geld voor niets heb uitgegeven. of dat ik het misschien niet kan....
hoe ben jij begonnen?

Gert zei

Oh, wat een heerlijke serie stoffen heb je aangeschaft! Ik ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken.

Judith zei

wow wat mooi zeg... ben benieuwd naar je nieuwe crea's