donderdag 31 maart 2011

Patch Parade stap 5

Stap 5 van de Patch Parade is af!!! Ik weet het, de turn style zit niet goed in elkaar, de grote driehoeken moesten anders en dan draait de pin wheel de andere kant op, daar wees mijn maatje in deze mysterie, Anita, mij gisteravond op. Maar voor nu laat ik het even zo, ik zie wel hoe de quilt in elkaar moet en dan bepaal ik wel of het nog verandert moet worden. Nu eerst mijn naaimachine voor een beurt want hij begint te piepen tijdens het naaien en met een nieuw cursusjaar om de hoek moet er binnenkort nog een en ander aan voorbeelden genaaid gaan worden!
I finished step 5 of the Patch Parade!!! And now my machine is of to the sewing machine man as it started to squeak when I was sewing and there will be a lot of sewing the next few month with a new year of teaching ahead!

7 opmerkingen:

qlodge gerda zei

Ja, ik zou het ook nog even laten zitten. Waarschijnlijk maakt het uiteindelijk niets uit en anders is het dan vroeg genoeg om te veranderen. Je naaimachine wegbrengen is toch altijd even een drempel he. Bij mij tenminste wel. Ook al gaan er best wel eens weken voorbij, dat hij niet gebruikt wordt toch mis ik hem als hij er niet is.

soyee zei

Krakende wagens piepen het langst, maar of dat ook voor naaimachines geldt?
Jammer dat je de pinwheels verkeerd om in elkaar hebt gezet, maar wellicht zet je een trend.
Succes.

Sandra zei

Oh, zijn het zoveel pinwheels...kan me voorstellen dat je dan niet meteen gaat zitten tornen. Maar kijken hoe het uitpakt, het wordt leuk!!

marion zei

ik ben heel benieuwd of het effect heeft dat ze andersom zijn.......

Cisca zei

Het ziet er zo ook leuk uit, ik kan me eigenlijk niet voorstellen, dat het uit zal maken. En veranderen kan altijd nog, maar hopelijk niet!
Groetjes, Cisca

Gerda zei

Hoi, ziet er mooi uit hoor, ik heb ook nog even gekeken bij je eerder berichten over de patch parade. Wordt in het geheel denk ik wel heel mooi!
En die vinger, dat kennen we denk ik allemaal wel!!
Succes en beterschap voor Lucas.
Gerda

Fran├žoise zei

Hoi Jantine,

Vooral niet uithalen....ze zullen prachtig passen in de quilt. Dat komt helemaal goed.