maandag 28 maart 2011

Lente!

Kijk eens wat ik toegestuurd kreeg van Francoise? Gewonnen op haar blog terwijl ik haar alleen maar feliciteerde... Daar krijg je toch een lente gevoel van?
Look what I won on Francoise's web log just with congratulating her with her birthday...
Wat ik allemaal uitspook? Van alles... vandaag een zieke Lucas verzorgen, verder nieuwe quilts ontwerpen met potlood, stiften en papier of computer, druk met het gezin, lekker naaien, verstelwerk en af en toe wat hand quilten. Daar neem ik te weinig tijd voor en ga ik verandering in brengen.
What I am doing? Well... a lot of course. Today I take care of an ill Lcuas, I am designing new quilts with pen and paper and computer, busy with my family, enjoy some sewing, mending and some hand quilting. I do this not often enough and I am trying to change that?

Wat zeg je, wil je Bewijs? Nou kijk:

What did you say, you want Proof? Well, look:

Wil je nog meer bewijs, wil je weten wat ik dan aan het quilten ben? Nou, dat wil ik je ook nog wel laten zien, het schiet al aardig op, een klein poppenquiltje:
You want more proof, you want to know what I am quilting? Well, I will show you, I made quite some progress lately, it is a little doll quilt:

13 opmerkingen:

Monique zei

Hihi.. wat herkenbaar! Die eeltvinger (heb je er net als mij ook af en toe een naald in gehad?) kwam bij mij door het vastzetten van verschillende hexjes. Maar gelukkig laat dat de pret niet drukken! ;o)

Cisca zei

Wat een leuke lentelapjes heb je gewonnen, Jantine. En dat hart lijkt me ook leuk. Die eeltvinger zit er bij mij ook al gauw aan te komen, brr. Wat een prachtig patroon heb je voor je poppenquiltje gekozen, heel mooi, regelmatig quiltwerk ook!
Beterschap voor Lucas.
Groetjes, Cisca

marion zei

ooh wat leuk dat je dat gewonnen hebt. het is een prachtige prijs........

qm zei

Dat zijn prachtige lente stofjes.
daar wordt je wel vrolijk van.
mooi quiltje wordt het en beterschap voor Lucas

Shirley zei

Leuk doorquiltpatroon, de gewonnen lapjes zijn leuk.

Mistea zei

Happy winnings - a new project yay!

Pretty dolly's quilt, hope your finger doesn't hurt.

Enjoy.

Cybele's patch zei

Gefeliciteerd met het winnen van het mooie lente pakketje.
Wat maakt jij mooie quiltsteekjes. Dat doe ik je niet na. Genruik je geen Aunt Becky?

Judith zei

wow!!!!!!jij bent weer goed bezig. leuk zo'n cadeautje!. weet je wat ik won? zo leuk een setje om een popje te maken voor de jaartafel..van wol en vilt.. en laat ik nu net as donderdag voor t eerst naar cursus daarvoor gaan.. zo leuk.Ik heb er zo'n zin in.maar hoop dat ik me niet zo vaak prik hoor

susana zei

Hi, wat quilt jij veel door zeg! Geen wonder dat je vinger er zo uit ziet, hahaha.
maar wel mooi1

groetjes Susi

quiltldoge gerda zei

Wow Jantine, wat een prachtige, keurige steekjes!!!!

Inge Slaats zei

Gaaf om zo iets leuks te winnen. Gefeliciteerd!
En wat kan jij mooi quilten, wow. Tja, een zere vinger.... gaat wel weer over hoor LOL
Beterschap voor Lucas!

Groetjes,
Inge

anneke zei

wat een leuk cadeautje, vooral die kuikentjes vind ik lief.

zo'n vinger is bekend, ik heb ook wel eens m'n vinger aan de stof vastgequilt :-)

veel plezier met al je bezigheden en beterschap voor Lucas!a

Nicky zei

You have had a tremendous lucky streak with winning blog giveaways -perhaps you should aim higher and buy a lottery ticket. Jantine do either of your boys do scouts - I am looking for an overseas scouting pen pal aged about 8/9