woensdag 2 februari 2011

Uylenburg

Hubertine...
Afgelopen maandag hebben wij met onze bee een heerlijke dag doorgebracht in Uylenburg. Vanaf half 10 konden we terecht in de kelder met al onze naai spullen. Om 6 uur moesten we er weer uit zijn. Met negen dames was het volle bak maar wel heel gezellig, we deelden lief en leed en er is veel werk verzet. Kijk maar...
Last Monday we went to Uylenburg with members of our bee. We hired the basement for a full day of sewing fun. We came in at 9,30am and left at 6pm. It was quite a full room, just imagine all the noise, we shared love and sorrow and did a lot of work.


Lunch

Naast Uylenburg staat Café du midi. Ook daar is het heerlijk toeven en genoten we van lunch en diner!
Wat mij betreft kunnen we dit nog veel vaker doen (snel graag!!!), wat een heerlijke dag!
At the same terrain as Uylenburgh you will find Café du Midi, which is a great place to be. We enjoyed lunch and diner there!
On my account a day to repeat (soon please!!!)

wonder what they are doing with there iPhones, trying to impress ;-)?
Samen met Hubertine en Sandra deelde ik een kaasfondue. Met veel groente en heerlijke kaas!
Hubertine, Sandra and I shared a Cheese Fondue. With lots of vegetables and terrific cheese!

10 opmerkingen:

Aritha zei

Lijkt me heeeeel leuk!

Lori zei

It looks like a terrific day out with friends!

martine zei

Leuke plek voor een Bee.

Heidi zei

Wat een mooie plekje om je bee te houden! Had onze quiltavond weer bij mij in de studio gisteren avond. Maar dit is niet een quiltbee maar een feest...hihi.

Werken jullie aan je eigen ding of een project samen?

Hugs en groetjes ~
Heidi

anneke zei

lijkt me echt HEERLIJK, zo'n dagje ertussenuit met de bee. maar zonder naaimachine zou ik er misschien niet tussen passen ;-)

Judith zei

hahaha ik zou t wel weten terwijl zij bezig waren met hun phones.. mooi dat ik alvast zou gaan eten.. jammie kaas fondu!fijn zo'n dag!

quiltlodge gerda zei

Ooooooooh, wat ziet dat er gezellig en heerlijk uit! Ja, dat zijn toch de krenten in de pap he?!

conny's quilts zei

Dat ziet er reuze gezellig uit allemaal, heerlijk zo'n dagje weg!

Monique zei

Zoals Aritha ook al heeft gezegt: lijkt me héééél leuk! De sfeer is van de plaatjes af te lezen. Kan me voorstellen dat je dat meer wilt gaan doen!

Inge Slaats zei

Wat ziet dit er gezellig uit! En dat eten, jammie! Het kan niet anders of dit is een topdag geweest.

Groetjes,
Inge