donderdag 17 februari 2011

Midnight stars

Vandaag reed ik met mijn auto volgeladen naar Heidi om lekker samen te naaien. We kennen elkaar via onze blogs en hadden elkaar nog nooit in het echt ontmoet. Dus dat is dan wel even spannend. Maar het ijs was gelijk gebroken en de dag vloog om... Bijna een jaar geleden beloofden we elkaar een naaidagje samen en lekker aan een poppenquiltje naaien en eindelijk was die dag dan daar. Kletsen, naaien, een heerlijke lunch (weet niet meer of ik het heb gezegd maar het was heerlijk Heidi!).
Voor ik het door had was het al weer tijd om naar huis te vertrekken, gelukkig verliep de thuisreis (ook) zonder al te veel files.
Ik ben (eindelijk) begonnen aan de quilt-a-long van Lori die allang afgelopen is. De blokken spraken me zo aan dat ik ze toch nog wilde maken.
Nu snel naar boven om de volgende te snijden!
Today I took the car and drove to Heidi to get sewing together. We never met before, but that was no problem, the day was over before we knew! We promised each other about a year ago we would come together for a day of sewing doll quilts, so I had to sew a doll quilt. I started on Lori's quilt-a-long doll quilt that isn't a quilt-a-long anymore as they are all finished. But I loved the block so much I just had to do it.
We talked, sewed and had a lovely lunch (it was delicious, thank you Heidi). Before we knew the day was over and time came to go back home.
This is how far I got. I am off to cut the next step!

5 opmerkingen:

anneke zei

wat leuk, dan was je best een btje in de buurt... geweldig zo'n dagje samen quilten en bijpraten.

Heidi zei

Het was erg gezellig maar de dag ging er veels te snel voorbij. Moeten we nog een keer doen. Mijn rug deed pijn dus ik zit sinds je weg bent gegaan (behalve om eten te koken) op de bank met mijn borduurwerk en morgen ga ik de borders op mijn quiltje naaien.

Kijk naar uit om deze QAL project van jou te zien groien...

Hugs en groetjes ~
Heidi

Mistea zei

How fun sewing with new friends.
The doll quilt colours are beautiful, hope you get it done soon.
Happy weekend

quiltlodge gerda zei

Ja, dat is dan spannend he. Maar eigenlijk valt het nooit tegen. Dit keer dus ook weer niet. Je hebt natuurlijk ook meteen een gezamelijke interesse. Fijn, dat het gezellig was.

DebbieM zei

Sounds like a wonderful day, Jantine.