dinsdag 15 februari 2011

Hollandse stijl

Voor Lucas' begeleidster maakte ik ook een badcape, ook zo'n grote. 
For the lady who is training Lucas I made a huge bath cape too!
Ik had nog twee stukken badstof die samen een prima cape vormden. Deze stukken naaide ik aan elkaar met gemêleerd garen in rood-wit-blauw, met een gestikte zigzag.
I had two smaller pieces of terry and I joined them with a zig zag with red-white-bleu thread!
Hoe meer capes ik maak hoe meer ik verzin. Deze heeft een ophanglusje!
The more capes I make the more I think of... this one has a hanging loop!

5 opmerkingen:

YKO zei

Prachtige dingen maak je elke keer.
Ik bewonder je daar in.
Maar ja ieder heeft zijn eigen talent.

Groetjes Ineke

soyee zei

Dat ziet er vrolijk uit Jantine, leuk.
Ik heb nog terug gelachen op de beurs, al was het maar even, hihi.
Fijne dag.

Monique zei

Haha! Straks wordt je nog de badcaoe-koningin! ;o)

Je bent een schat Jantine. Ik zie ook uit naar maandag!

Heidi zei

Lieve Jantine,

Ben laat maar wou je even zeggen van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jij bent twee dagen voor mij. Ik was zaterdag jarig. :-)

Wat is dit mooi geworden met de Hollandse stofjes. Ik heb zoiets gemaakt voor mijn nichtje maar als een eend. Dit is prachtig!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Judith zei

wow ook al zo'n mooie!