donderdag 10 februari 2011

HOERA!

Gisteren werd ik 39 en ik had een heerlijke verjaardag! Veel visite en 's avonds quiltbee bij mij! En natuurlijk cadeautjes ;-)!
's morgens vroeg werd ik door man en kids verwend met: lamineerapparaat, jeugdroman van Tonke Dragt (geheimen van het wilde woud), de nieuwste CD van Susan Boyle (the gift) die ik gisteravond in bed gedeeltelijk heb geluisterd, tot ik bijna in slaap viel en maar gauw de wekker zette..., leuk klein vaasje. En... een boek onderweg... Dat maakt natuurlijk heel nieuwsgierig.
's Avonds tijdens het feestmaal (pannenkoeken op verzoek van de kids) ging de deurbel en wat was daar... het beloofde boek... wat een timing en wat een book, eyecandy zoals de Engelsen zeggen....
Yesterday was my 39th birthday and I had a great day! With lots of visitors and a quiltbee at night. And of course... presents...
In the early morning DH and kids woke me up with presents.... laminating machine, a dutch children's book, Susan Boyles newest CD, which I took to bed and enjoyed listening until I became too sleepy and had to set my alarm, a lovely small vast... and the promise of a book that hadn't arrived yet...
While we were eating at night (Pancakes on request of the kids) the doorbell rang and what arrived... the promised book. It couldn't have arrived on a better time! Look: eyecandy!
met dank aan amazon...


31 opmerkingen:

inge zei

gefeliciteerd!

katrien zei

Proficiat met je verjaardag.

Madammeke Ongeduld zei

gelukkige verjaardag ben wel wat laat

Quiltendewilma zei

Nog gefeliciteerd!!!
Fijn adt je een gezellige dag hebt gehad...

conny's quilts zei

Alsnog gefeliciteerd, zo te lezen heb je een gezellige dag gehad! OP naar de 40 nu!

lieke zei

van harte gefeliciteerd!

groetjes lieke

Just-Do zei

Nog gefeliciteerd. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Het boek is fantastisch, inderdaad, echt "eye-candy".

Judith zei

Nog van harte gefeliciteerd. wow wat ewn lekkere taart en dat boek.. ja dat kan ik me voorstellen dat je daarvan zal genieten!

Mistea zei

the cake looks delicious - glad you had a perfect day.
Lovely book for imagining new delightful projects

quilting Jeannet zei

Van harte gefeliciteerd joh! wat heb je zo te lezen een heerlijke dag gehad. Ga zo eens bladeren in je boek.

groetjes, Jeannet

Klaske zei

Gefeliciteerd Jantine en nog heel veel jaartjes in gezondheid erbij!!

Mama en zo zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in elk geval een fijne dag gehad, zo te lezen.

Jeanet zei

Van harte gefeliciteerd! Het klinkt als een heel gezellige verjaardag! Geniet van al je cadeau's. Groeten Jeanet

Monique zei

Óp naar de veertig! ;o)

Alsnog van harte gefeliciteerd Jantine. Fijn om te mogen lezen dat je een fijne en gezellige dag hebt gehad en dat je heerlijk bent verwend.

Geniet van je nieuwe aanwinsten!

soyee zei

Van harte met je verjaardag. Zo te lezen had je een heerlijk dag en ben je lekker verwend.
Veel goeds.

quiltlodge gerda zei

Hoi Jantine, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid en geluk. Ennuh... geniet nog even van je Thirties!

Cybele's patch zei

Van harte gefeliciteerd. Wat een verwennerij. Nu heerlijk na genieten!

Judith zei

Gefeliciteerd

Cisca zei

Van harte gefeliciteerd! Wat ben je verwend!!!
Groetjes, Cisca

Handmade by Mai zei

Gefeliciteerd, de vlaai ziet er heerlijk uit.

Annemarie zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent verwend met leuke cadeau's. Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad. Groetjes, Annemarie

Gerda zei

Hoi Jantine, gefeliciteerd!! Volgend jaar een mooi feest!!
groet,
Gerda

Sarah zei

Oh HAPPY BIRTHDAY!

I am pleased you felt spoilt and had a great day : o )

Aline zei

Nou Jantine, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Heel veel (lees)plezier met je cadeaus!!

Gerreke zei

Nog van harte!

Margeeth zei

Alsnog gefeliciteerd.

Nicky zei

Happy Birthday Jantine glad to hear you had a lovely day

marijke's crea zei

Ha Jantine, nog van harte gefeliciteerd! Ik wens je veel gezondheid en quiltplezier!
Het boek... ja dat is prachtig, staat hier ook op de kast...
Fijne zondag, groetjes Marijke

Silvia zei

Alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo te zien heb je een superdag gehad!
En dat boek van Kaffe Fassett lijkt me super!

Groetjes Silvia

Marie-Thérèse zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. Je bent dus ook een waterman, net als ik. Mijn verjaardag is op de 10e, maar ik ben wel al een beetje ouder dan jij...:o)

teresa zei

Happy birthday Jantine. I'm so glad you had a wonderful day. I'm listening to Susan Boyle as I read your post xx