woensdag 16 februari 2011

De beurs

Zaterdag mocht ik met Sandra mee naar de beurs in Vijfhuizen. Dat was een heerlijke drukke dag. Mensen helpen, verkopen, kletsen en niet te vergeten rondkijken en genieten van prachtige quilts. Hubertine besloot op het laatste moment om zaterdag ook nog mee te gaan, waardoor we steeds net z'n tweeën de stand konden bemannen en ook nog rustig de tijd hadden om een en ander te bekijken... Dank je wel Hubertine! Dat was top! En nodig ook, het was veel drukker dan in oktober in Rotterdam. Nu hadden we geen tijd om een steekje aan een eigen project te doen ;-). Maar dat hinderde niet, daar kwamen we ook niet voor.
Natuurlijk bleef mijn portemonnee niet dicht ;-(. Helaas voor jullie zitten de stoffen in de wasmachine of hangen ze op mijn wasrek, dus nu geen foto van de buit.
Hier nog een paar foto's van Mariet Soethout waar ik van genoot, juist vanwege hun eenvoud. Sorry voor de fotokwaliteit, mijn batterij was bijna leeg.
Last week I went to a Patchwork Exhibition... Just a few pictures of quilts I really loved.

12 opmerkingen:

soyee zei

Als je eigen batterijtje maar weer opgeladen is, hihi.

Judith zei

Het was leuk je te zien.

quiltlodge gerda zei

Ik was er zondag. Wat jammer dat ik je gemist heb! En feliciteer dat stoer mannetje nog maar even van me met zijn prachtige diploma!

Monique zei

Wat kan eenvoud toch een heerlijk goed zijn. Práchtig!

marion zei

ze zijn allebei prachtig.........

Margeeth zei

Ik was er ook zondag. Slim van je om goede afspraken te maken over de bemanning van de stand, zodat je ook over de beurs kon lopen. Wij hadden dat helaas niet gedaan, ik heb Sandra helemaal gemist.

gertvr zei

Jeetje, als ik geweten had dat jij dat was, dan had ik jou natuurlijk ook even gedag gezegd: ik stond notabene schuin tegenover je/jullie. Sorry, ik heb je even niet herkend. Fijn dat jij je ook zo goed vermaakt hebt: ik heb ook prima dagen gehad. (en een volgend keer kom ik je zeker gedag zeggen)

Handmade by Mai zei

De onderste quilt vind ik het mooiste. Wat een bofkont dat je met Sandra meemocht.

Just-Do zei

Die quilts van Mariet Soethout waren inderdaad om van te genieten. Grappig dat jij deze quilts laat zien, op mijn blog had ik een andere uitgekozen.
Ben reuzebenieuwd naar je buit.

Sandra zei

Het was beregezellig, dankjewel voor je hulp: grappig, ik laat dezelfde foto zien op mijn blog ;)

Judith zei

Eenvoud?..nou ik vind ze ook prachtig!

quilting Jeannet zei

Mooie quilts van Mariet he? die Dalarna heb ik eigenlijk helemaal niet gezien, en die wil ik nog wel gaan maken, ik heb de stof al járen in een lade liggen.....ik heb gewoon ook een hoop niet gezien merk ik. Jammer dat ik je niet getroffen heb, ik was er de zondag. Grappig verhaal van je sloffen, zou zomaar hier kunnen zijn.

groetjes, Jeannet