maandag 7 februari 2011

Af en toe

worden er ook nog wat steekjes genaaid. Inmiddels heb ik wel genoeg van deze mini blokjes, sterker nog, ik ging zo lekker dat ik er een stuk of 30 teveel heb. De blokken zitten bijna in elkaar, maar er kwam wat tussendoor ;-)
Every now and then I do get some sewing time. I did finish all those HST's, I even had so much fun I made about 30 to much! Oh, I am sooo glad I decided to do only half of the amounts Bonnie mentioned ;-). I have the blocks almost finished, but something else came in between ;-)

Als ik ergens anders ben wil mijn applicatie map nog wel eens mee gaan. En kijk eens wat er dan langzamerhand tevoroschijn komt? Een blok voor mijn Sinterklaasquilt! De sneeuw moet nog maar ik weet nog niet heo hoog dat meot komen, dus daar wacht ik nog even mee.
I love to bring my appliqué bag with me when visiting or waiting at appointments or swimming lessons! And look what grow! Another block for my Sinterklaas quilt. I didn't do the snow yet, but I want to wait until I know for sure how high I will have to do it!

9 opmerkingen:

Lori zei

I love the shirtings with the hst!!
Your applique block looks terrific too!!

Judith zei

Dan ging het wel heel lekker als je er 30 te veel maakt.

lieke zei

ik vind het zo knap wat je allemaal maakt!

groetjes lieke

Annemarie zei

Wat een mooi sinterklaasblok! Wat knap dat je zelf een applicatie map hebt ontworpen. Ik heb het patroon van de tas "Op Stap" even opgezocht op de website van de The Stitch Cattage, ziet er erg leuk uit! Groetjes, Annemarie

Jeanet zei

Hoi! Wat een leuke applicatie! Prachtige sfeer, nu al, zonder de sneeuw! Op dit moment heb ik een beetje moeite om wat handwerktijd te vinden, ik zie dat het bij jou allemaal gewoon doorgaat! Groeten Jeanet

Cisca zei

Wat mooi, je applicatieblok! En teveel blokken gemaakt? Betej=kent dat dat je er nog een tweede quilt van gaat maken? Grapje, hoewel, ik vind het erg leuke blokjes!
Groetjes, Cisca

Shirley zei

Herkenbaar, 30 blokjes teveel gemaakt, maar die vinden wel weer hu. Weg naar een andere quilt. Leuk die sinterklaas quilt, ik heb dat boek van santa ook, sprak me zo aan, en elke keer als ik hem zie gaat het weer kriebelen, maar er kriebelt zoveel dat ik moet oppassen dat ik niet teveel ga krabben.

Judith zei

haha iedere keer zie ik weer zoveel mooie dingen bij je en dan ga ik verder klikken en dan ben ik zo were een half uur verder..heb de link aangeklikt en kwam zo bij de winkel.. nog nooit gezien die winkel terwijl ik er toch vlakbij woonde..maar ik kwam niet heel vaak in die straat.. al was t maar 5 minuten fietsen...ach te druk met andere dingen denk ik...alhoewel ik graag naar stofjes kijk.

marion zei

wat een geweldige quilt wordt dit.....

Mag ik je linken op mijn blog dan kan ik je gaan volgen.....