dinsdag 25 januari 2011

Pincushion swap

Weet je nog? Jeannet (quilting Jeannet) organiseerde een speldenkussen ruil en er waren ongelooflijk veel aanmeldingen. Daar hoorde ik ook bij. Ik was één van de gelukkigen die haar speldenkussen via Tineke mocht sturen, van het blad Quilt en zo. Dat betekende wel dat ik niet een betsaand ontwerp kon gebruiken, wat ik eigenlijk van plan was, maar dat ik helemaal zelf iets moest verzinnen. Dat is wel gelukt!
Kijk eens wat er gisteren op de mat viel? Het tijdschrift met de speldenkussens er in. Snel kijken... staat die van mij er bij? Ja, gelukkig... Jammer genoeg van de zijkant genomen waardoor je hem niet heel goed kan zien. Daarom hier nog maar even een foto van de voorkant. De ontvangster van dit speldenkussen heeft me al lang laten weten dat ze er heel blij was en rood haar favoriete kleur en ook zij bleek graag te borduren! Dat wist ik niet, zij had geen blog...

Do you remember Jeannet (Quilting Jeannet) organizing a pincushion swap with an overwhelming amount of people who wanted to join in? So did I. I was chosen to be one of 20 participants who had to design there own pincushion and sent it to "Quilt en zo" for a photo shoot. Yesterday finally the magazine fell on my doorstep. Is my picture in it? Yes it is! But sideways, so you won't be able to see the design very good. Here it is for you to see!
The person I made it for turned out to love stitching and red, both I didn't know since she doesn't have a blog! But she told me she loved my pincushion a lot.

17 opmerkingen:

soyee zei

Heel mooi Jantine. Subtiel dat verlopende rood en apart dat de vorm in beide uitvoeringen terugkomt.

carine zei

Heel mooi kussen, goed geborduurd en mooi afgewerkt! Proficiat!groetjes uit Brugge Carine http://patchworkstar.blogspot.com

Margeeth zei

Ik had je naam al zien staan. Jammer dat het kussen niet echt goed te zien is, maar toch leuk dat het er in staat!

katrien zei

Héél mooi speldenkussen heb je gemaakt.

Sandra zei

Je speldenkussen is leuk! En het blad ook, grappig om te bewaren -voor later-.

Mistea zei

Congratulations this is gorgeous - Love the red detail.

Sarah zei

Lovely lovely lovely!

I suggest you open a pin cushion swap... I will be your first taker : o )

Sarah

conny's quilts zei

Wat een leuk speldenkussen. Ik wil het blad ook nog aanschaffen...zo leuk om dat speldenkussen project even helemaal te gaan bekijken!

quiltlodge gerda zei

Wauw Jantine, wat een waanzinnig spedenkussen. De ontvangster is een bofferd! (Leuk blokje, ;) )

ria vogelzang zei

Wat leuk dat je speldenkussen bij Tineke's Quilt en Zo staat! En wat een mooie!
Ik moet nog even naar de boekhandel....., gauw even zien of die er al staat...
Groetjes uit Ommen!

Lori zei

How exciting to see your pin cushion in print! It is lovely!!

Judith zei

Mooi speldenkussen heb je gemaakt.

Cisca zei

Wat een leuk speldenkussen, Jantine, jammer, dat het niet goed te zien is in het blad. Wat leuk, dat lichte stofje!
Groetjes, Cisca

Handmade by Mai zei

Het was inderdaad jammer dat je speldenkussentje niet goed kon zien, maar het is wel een leuk kussentje geworden. En gefeliciteerd dat je in het blad staat

Handmade by Mai zei

Een heel mooi kussentje, alleen jammer dat het zo slecht te zien was in de Quilt en zo. Gelukkig kunnen we hem bij jou op de blog wel bewonderen.

Madame Samm zei

adorable..pin cushion? or very very small pillow for me lol

Just-Do zei

De foto in het tijdschrift doet je speldenkussentje inderdaad geen recht, fijn dat je het zelf nog even in volle glorie laat zien, want dat is het zeker waard.