maandag 17 januari 2011

Juggling

Esther heeft graag ballen in handen, dat wisten we al. Ze zit niet voor niets op korfbal. Op dit moment is ze erg fanatiek aan het oefenen met jongleren met drie ballen. Ze hebben er na enig oefenen op school met gym een cijfer voor gekregen maar mogen in de loop van het jaar dit cijfer nog verbeteren. En Esther zou Esther niet zijn als ze dat niet ging proberen!
Dit zag ik zaterdag toen ik mijn schoenen aan deed om naar korfbal te gaan. Jas al aan, tas om de nek en maar gooien. Ik grapte nog dat ze niet te veel moest oefenen, want dat de ballen met korfbal dan naast de paal zouden gaan, maar tot mijn stomme verbazing scoorde ze met een hele rare scheve doorloop. Het oefenen had blijkbaar toch geholpen!
Esther loves to play with balls. We knew, she is a very fanatic korfball player! At this moment she is trying to improve her juggling skills. They had to do it for gym at school, but are allowed to keep practicing and improve the score they got in the running year. And Esther wouldn't be Esther if she wants to improve her gym results, so she is practicing a lot!
This is what I saw when I was getting ready to take her to korfball. I was joking this was the wrong way to throw balls, as she was not throwing straight. Much to my astonishment she scored with a very crooked ball. Obviously the juggling helped ;-).


7 opmerkingen:

soyee zei

Oefening baart kunst. Met drie ballen is echt wel oefenen geblazen. Goed gedaan

lieke zei

knap hoor! zou ik niet kunnen.

groetjes lieke

Kris zei

Oh I love to see this photo of Esther! Reminds me of Maxim and his juggling. He is juggling rings now too and got some light balls to juggle for Christmas.

Inge Slaats zei

Grappig om te zien. Nog even en dan kan ze in het Nederlands elftal!

Groetjes,
Inge

Aritha zei

Leuk! Goed gescoord dan!

Onze buurjongen jongleert met grote, witte kegels. Is heel leuk om te zien

Judith zei

En het levert ook nog eens een leuke foto op..hahahaa.
en een trotse moeder!

Aline zei

Leuk Jantine, dat jongleren, mijn moeder kon dat altijd heel goed. Nog steeds trouwens, gelukkig :-)
Welkom op mijn blog! Leuk dat je me volgt,je bent van harte welkom!