dinsdag 18 januari 2011

Ik lees...

Kijk eens wat er gisteren met de post kwam...
Als ik een beetje stil ben komt het misschien wel hierdoor ;-)
Heb Lucas thuis met koorts, dus wie weet is er tijd voor een boek, of wat naaien...
Maar eerst de ingekomen belangrijke post maar eens sorteren en in de juiste mappen opbergen. Tjonge wat brengt een PGB toch veel papier zooi met zich mee...
Look what came by the mail yesterday.
When I am very quiet this might be the reason...
Have Lcuas home with a fever, so maybe I do have some reading time... But first organizing all the incoming mail and put all important papers in the proper bindings.

14 opmerkingen:

Just-Do zei

Altijd gedacht dat dat PGB er toch ook was om de ouders te "ontlasten"!! Maar ik weet precies wat je bedoelt. Met zo'n mooi stapeltje heb je wel een reden om even door te werken. Fijne dag en een knuffel voor Lucas.

marijke's crea zei

Prachtige stapel boeken en ze passen precies in onze hobby, tja die wil ik ook nog eens lezen en die en die, hihi!
Maar... geen tijd het huisje staat in de steigers en het regent buiten.
Veel leesplezier en hoop dat Lucas snel opknapt!
Liefs Marijke

Aline zei

Veel leesplezier met je boeken..maar veel succes met de PGBadministratie, poe. Ik ben al klaar wat betreft 2010! Gelukkig.

anneke zei

sterkte met je papierwerk, hopelijk daarna plezier met het andere papierwerk!

Kris zei

They look like good books! Hope Lucas is better soon.

Gerreke zei

Veel leesplezier! Beterschap voor de zieke!

Margit zei

Vreselijk altijd, die PGB-administratie! En beterschap voor Lucas. Niels is ook ziek thuis. Gisteren waren er van de 10 jongens uit groep 8 6 ziek en van de 5 meiden 3!

Judith zei

Veel lees plezier. Jij hoeft je niet te vervelen

quiltlodge gerda zei

Jantine, hele domme vraag misschien, maar wat is PGBadministratie???????? Lucas maar een beetje extra verwennen (een beetje extra aandacht een kopje zelfgemaakte soep doenwonderen, waarna hij lekker slaapt en jij lekker kunt lezen;)

Heidi zei

I read both of these series. Have fun with them! I hope Lucas is better very soon.

Groetjes ~
Heidi

Handmade by Mai zei

Het onderste boek staat ook mijn verlanglijstje, maar die andere dat zegt me niets, ga er eens naar op zoek. Want ze lijken me wel heel leuk. Sterkte voor het mannetje en jij met je PGB

Miranda zei

Heerlijk zulke post! Geniet ze...

Silvia zei

Jantine,
De Aloha quilt is een heerlijk boek!
Ik ben hem op het moment ook aan het lezen.
En inderdaad een PGB is een hele administratieve klus...
Ik "moet" de klus nog klaren....

Groetjes Silvia

Aritha zei

Hoe ist nou met Lucas?
PGB is idd een heel gedoe!