woensdag 26 januari 2011

Ik dacht...


dat ik er wel bijna was met mijn driehoekjes. Ik had geen zin om te tellen en ben dus lekker gaan naaien. Dit is het resultaat... Het wordt prachtig, maar ik ben nog niet eens op de helft... de driehoekjes moeten aan alle kanten van het blok komen, dus ik ga nog even terug naar de snijtafel en de naaimachine!
I thought I would be about there. I didn't want to count my Half square triangles and just started sewing. It turns out I am not even halfway there... They have to be at all the sides of the square. But it is going to be beautiful, so I am back to the cutting table and sewing machine.

16 opmerkingen:

Monique zei

Haha! Nog even door stikken dus?! ;o) Zie er kleurrijk uit!

Miranda zei

Het wordt echt mooi denk ik zo!

qm zei

het wordt prachtig.Veel plezier met de rest van je driehoekjes

Gerreke zei

Oh wat een werk joh. Wat een geduld zul je hiervoor moeten hebben.

Maar het resultaat zal er zijn straks! Ben benieuwd.

Judith zei

oh ik vind gewoon dat je zo'n mooie dingen maakt! echt ik wou dat ik t kon....

anneke zei

daarom ben ik ook geen échte quilter denk ik: ik zou het even aan de kant leggen (en wel zien wanneer ik verder ging...)

maar mooie blokken, beetje nostalgisch zo.

ria vogelzang zei

Maar het ziet er wel prachtig uit!!!
Dus met goede moed voorwaarts!
Wel genieten hè?!
Groetjes!

quiltlodge gerda zei

Hij wordt leuk! En ja verstandig om terug te gaan naar je naaimachientje want je p.c.tje produceert een hoop leuke berichtjes maar geen driehoekjes.

Jeanet zei

Hoi, eindelijk weer eens even tijd om hier en daar te "buurten"! Wat heb je veel gedaan, de afgelopen tijd. Wat een prachtige Quilt heb je opgestuurd.... Lijkt me een heel bijzondere vriendschap als je dit kunt opsturen! Je nieuwste project is ook erg leuk en vrolijk! Ben benieuwd naar het resultaat. Groeten Jeanet

Judith zei

Het begint er wel mooi uit te zien

Lori zei

it looks lovely! Keep going and you'll have those pesky HST done soon!

Cisca zei

Wat ziet dat er vrolijk uit. Je hebt heel wat driehoekjes te verwerken!
Groetjes, Cisca

Aritha zei

Ziet er grappig uit met al die verschillende motiefjes.

Margeeth zei

Och, nu heb je wel afwisseling in je werk, eerst driehoekjes naaien, dan ze aan de blokken zetten en dan weer driehoekjes naaien.
Doe jij ook die gestringpiecte blokken in deze quilt?

Heidi zei

Just enjoy and don't think about how far you are. You will be done before you know it. They are looking great.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Mistea zei

Looks like this will be a fun quilt when done. Love the colours.