woensdag 19 januari 2011

Heerlijke post

Kijk eens wat er vorige week op mijn mat viel... gewonnen in december bij de give away van Retromummy! Ik heb het laatste jaar vaker wat gewonnen en durfde al bijna niet meer mee te doen. Voor deze maakte ik een uitzondering omdat ik Corrie's blog zo leuk vind en wat gebeurde er?... Nu durf ik helemaal bijna niet meer mee te doen ;-).
Inmiddels is het gewassen en gestreken en ga ik eens bedenken wat ik er van zal maken en voor wie, want in dit huishouden zijn ze niet zo roze aangelegd...

Look what fell on my doormat last week. I won it last year in a give away from Retromummy. I have been very lucky with give aways last years, I hardly dared to enter antoher one, but made an exception for this one because I wanted to promote Corrie's blog. Now I really hardly dare to enter antoher one.
All washed and ironed. Now I have to think of what to make with it and for whom as most in this family are not so hot pink minded...

got this from Lori's blog
Ik was vastbesloten om mee te gaan doen met de volgende doll-quilt-along van Lori maar het is me niet gelukt. Verder dan het patroon uitprinten ben ik niet gekomen... Maar ga vooral nog even kijken, misschien is het wat voor jou? Dit is de link naar stap 1, als je het leuk vindt moet je even doorklikken, ze is al bij stap 3.
Vandaag weer een badcape genaaid (een ziek kind thuis heeft zijn voordelen), maar ik kan het nog niet laten zien, want de betreffende collega leest af en toe mee, dus dat komt nog.
Tot de volgende keer, ik ga nog wat steekjes prikken (heb een oud handwerkje opgepakt).
I was really determined to start Lori's doll-quilt-along but until now I didn't get any further then printing the first 3 steps. But please check the link, you might like it! This link is to step 1, if you like it please click on on her blog, she reached the 3rd step already!
I sewed another bath-cape today for a colleague (An ill child at home does give you time to sew instead of being of to all those activities that can keep you busy). I think it turned out very cute, but can't show it yet as I know she reads my blog every now and then.
See you next time, I am off for some hand stitching, I found an old project!

13 opmerkingen:

Nicky zei

Lucky you I have been playing with that fabric and it is quite yummy. You are very lucky in give aways aren't you. Hope your family gets better soon Nicole

Mistea zei

Perfect fabric for making gifts. Lucky you.

Hope the boy is better soon.

Lori zei

What a nice stack of fabric jsut waiting for inspiration!
Tahnks for the plug on the quiltalong. Now get busy sewing:)

Sarah zei

LUCKY you getting all that fabric!

Yum yum.

soyee zei

You lucky thing! You could make a quilt for Queensland. Sent it all the way back to Aussi.

Just-Do zei

Wat een prachtig stapeltje lapjes. Ben zelf ook niet zo 'roze', maar volgens mij gaat dit iets heel moois worden. Ik hoop dat je zoon inmiddels wat beter is, groetjes, Dorien

Marjo a.k.a Josefien zei

Wat een vrolijke lapjes, gefeliciteerd!

Inge Slaats zei

Wow, bofferd! Gefeliciteerd hoor en gewoon blijven meedoen. Kan jij er wat aan doen dat je steeds wint.
Het zijn vrolijke frisse lapjes en je bedenkt vast wel iets.
De quilt waar je aan mee wilde doen, vind ik ook erg leuk, maar ik heb veel te veel dingen onder handen, dus ik ga gewoon niet kijken uit pure zelfbescherming LOL

conny's quilts zei

Jij bent wel echt een geluksvogel met al die gewonnen give away's! Het is je gegund hoor, wat een prachtige lapjes! Beterschap voor de zieke zoon.

Yvonne aka sommeke zei

Gelukzak zeggen ze bij ons! Proficiat en geniet van je winst!
Beterschap voor Lucas!

Aritha zei

Mooie lapjes. Roze is best mooi hoor. het heeft iets liefs. iets zachts. Maar jij vind het soft, denk ik.

quiltlodge gerda zei

Hoi Jantine, nog dank voor je uitleg over de PGB. Wist ook eigenlijk wel wat dat was, maar ik dacht in een compleet vrkeerde hoek. Hoop, dat het al weer een beetje beter met de zieke gaat? En ja die BOM, het is ook allemal zoooo leuk. Ik heb inmiddels geleerd, dat als je er echt geen ruimte/tijd voor hebt je er maar beter niet aan kunt beginnen > lever alleen maar extra frustratie op. Dus.. verstandige beslissing en nu gewoon lekker genieten van de werkjes waar je al mee bezigbent. Groetjes

inge zei

leuke stofjes! een give away winnen is een heerlijk gevoel!