maandag 3 januari 2011

Happy Monday

Being part of this family makes me very happy!
Een jaar lang probeerde ik elke maandag een Happy Monday blog te doen. Dat is me niet gelukt, ik heb een aantal maandagen overgeslagen. Maar de reden was nooit dat ik niet genoeg had om dankbaar voor te zijn, integendeel, ik kan nog onderwerpen genoeg bedenken!
Maar ik realiseer me eigenlijk ook dat mijn blog helemaal over gelukkige dingen gaat. Mijn gezin, mijn hobby's, boeken die ik lees enzovoort. Ik realiseer me regelmatig dat ik gelukkig ben met iets kleins en dan blog ik daar over. Af en toe komt er een serieuzer of verdrietiger onderwerp tussendoor. En zo zal het blijven, ook zonder dat ik mijn blogjes Happy Monday zal noemen.
Alle reacties op wat voor manier dan ook die ik krijg op mijn blog berichtjes worden enorm gewaardeerd! Ik reageer bewust niet op elke reactie op mijn blog persoonlijk omdat ik die tijd liever gebruik om te bloggen of te handwerken, maar dat betekent zeker niet dat je reactie niet wordt gewaardeerd! Integendeel, ik vind het heerlijk om ze te krijgen en ze te lezen. En als het nodig is (en je staat niet op no-reply) dan krijg je zeker een reactie! Nogmaals, bedankt dat je meelas en ik hoop dat je ook komend jaar mijn blog zal blijven volgen!
For a whole year I tried to blog a Happy Monday post every Monday. The reason I missed some Mondays was certainly not that I didn't have anything to be thankful for, on the contrary, there are so many things every day I realise I enjoy or that makes me happy, I can think of enough to blog about.
But I realizes that most of my blog entries are about things that make me happy, with every now and then a more serious or sadder topic, so nothing is going to chance at all, I will continue doing this!
I want to thank you all for all the comments I get on my blog. I chose to NOT reply to each and every comment since I prefer using this time to write a new blog or read some or even do some sewing ;-)! I hope you don't mind and please know I treasure every comment! If you are not a no-reply blogger and writing a comment that asks for a reply you will get one, like I did this year, I promise! Thank you again for reading my blog and I hope you will still be coming to and reading my blog in 2011!

12 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Hoi Jantine,

Ik blijf je blog zeker volgen. Ik vind je verhaaltjes gezellig, leuk, soms ontroerend, ik steek er iets van op (over quilten of over een boek dat je aan het lezen bent), kortom... ik heb het naar mijn zin hier. Ik schrijf niet altijd een reactie en dat is niet omdat je verhaal me niet aanspreekt of zo, maar heel gewoon omdat ik een beetje weinig tijd heb op dat moment en die tijd dan, net als jij, liever wil besteden aan quilten of lezen of iets anders.
Ik vind het ook erg leuk dat je af en toe bij mij langs komt.
We gaan in 2011 lekker door met onze wederzijdse bezoekjes, OK?

Groetjes,
Inge

Klaske zei

Jahoor,ik blijf gewoon komen, al is het soms"stil"langs komen....

Handmade by Mai zei

Je hebt een geweldig leuke blog. En het is heerlijk om gelukkig te zijn, daar draait heel veel om. Ik blijf je (achter)volgen (lol).

quiltlodge gerda zei

Ja hoor, natuurlijk blijf ik langskomen. Ik word ook weer happy van jou overdenkingen. En ach, je kunt ook niet altijd overal op antwoorden want, net wat je zegt, dan hou je geen tijd meer over om te quilten.

Sandra zei

Ik volg je vanaf dag 1 en dat blijf ik doen...veel te gezellig & inspirerend :0)))

Aritha zei

Ik kijk ieder keer of je een nieuw hebt geschreven. je hebt zo'n frisse schrijfstijl en ik geniet van je stukjes.
xxx

qm zei

ik krijg vanzelf een berichtje als je wat geschreven hebt, en ik vind het gezellig lezen.
en ik geniet er van dat je zo dankbaar bent voor (grote en kleinere) dingen.
ga vooral door.
lieve groet Anneke

quilting Jeannet zei

Leuk stukje Jantine, je verwoord precies mijn gevoelens daarin, helemaal met de woorden dat je niet iedereen persoonlijk bedankt ofzo,na een berichtje en dat je die tijd liever besteed aan quilten, maar dat het wel altijd enorm gewaardeerd word, zo zie ik het ook, ik weet dat er mensen zijn die iedereen persoonlijk nog eens bedanken voor de reactie, maar dan kan je wel dag en nacht achter de PC zitten , ik vind bloggen hartstikke leuk, en reageren ook, maar we wonen wel in het nuchtere Nederland en niet in Amerika......

Hartelijke groetjes, Jeannet

Gerreke zei

Hoi Jantine,
Ik heb nog niet eerder meegelezen, maar lees je blog voor het eerst. Ik kwam je tegen via Aritha.

Leuk te lezen dat je ook een kind van God bent!

Corrie zei

oh your family is gorgeous! I'm starting 2011 by trying to get out there and read all my lovely readers blogs! I just find it so hard to find the time but I"m going to turn a new leaf!

thank you for always stopping by my blog, love your comments and just letting you know I finally made up all the giveaway parcels so yours will be winging its way from australia tomorrow! yay! I can't wait to see what you make and I'm sure it will be beautiful

Corrie:)

Just-Do zei

Happy Monday, of gewoon Happy Blogday, het maakt niet uit. Eigenlijk zijn vaak juist de stukjes die wat serieuzer zijn de stukjes die happy maken. Je laat zien hoe jij over gewone en ongewone dingen denkt, en dat maakt blij. Je creativiteit is grenzeloos en fantastisch om over je rug mee te mogen kijken. Fijn dat je doorgaat met bloggen, ik kom zeker regelmatig even kijken!

janneke zei

ha jantine
leuk om bij jou te lezen!
ik quilt niet, maar ben wel bezig met een lapjesdeken van oude overhemden van mijn man; voor op het bed van onze zoon.
ik probeer 'dankbaar op dinsdag' op mijn blog te doen; maar ik ben er deze week ook niet aan toegekomen. te druk met alles waar ik dankbaar voor ben ;)
hartelijke groet, janneke