vrijdag 28 januari 2011

Een glimlach...

komt er op mijn gezicht elke keer als ik de koelkast open doe... (Handschrift van DH)
Lucas griezelt van gele limonade en dat hoeft hij dan ook niet te drinken... Maar dan moet papa het wel onthouden ;-)...
A smile on my face every time I open the refrigerator. My DH wrote "Lucas doesn't like this" on the bottom of the orange lemonade so he doesn't have to ask every time... When you don't like it, you don't have to drink it, but daddy has to remember ;-)

12 opmerkingen:

Gerreke zei

Ik kan me voorstellen dat je daarom moet lachen! Trek je je er ook iets van aan of moet hij gewoon eten wat de pot schaft?

Fijn weekend!

Aline zei

Geweldig! Hoezo duidelijk!! Maar, dan ben ik benieuwd..wat doe je ermee??

Judith zei

hahaha je kan t maar even weten he.. handig toch. fijn weeke!nd gewenst

Sarah zei

what a giggle!

Soooo are you going to host a pincushion swap????

Monique zei

Hihi.. dat is er eentje om te onthouden! ;o)

Fijn weekend Jantine!

De degelijke huisvrouw zei

Grinnik! Maar wel een mooie manier om het op te lossen en veel ergernis te voorkomen. Als het maar werkt... ;-)

Rina zei

Grappig, daar zou ik ook een glimlach van krijgen als ik de koelkast open zou doen. wij, vrouwen, hebben zo'n geheugensteuntje niet nodig LOL

Margeeth zei

Och ja, mijn DH vergeet dat soort dingen ook altijd. Zou 't een 'mannending' zijn (net zoals op de gekste plaatsen in slaap vallen, in de trein, in de bus, op de bank etc).

quiltlodge gerda zei

Heeft papa dat erop gezet? (Dat zou heel attent van hem zijn.) Of heeft Lucas het er zelf op gezet? (Dat zou dan weer heel slim van hem zijn!)

Just-Do zei

Dit is zoooo herkenbaar. Wij hebben ook overal en nergens briefjes hangen en op dingen geschreven wie wel en wie niet!!

Aritha zei

Grappig!

Sandra zei

Slim toch, en 't werkt!!