zondag 2 januari 2011

2011

Natuurlijk wens ik iedereen een heel goed 2011! Toch... ergens heb ik er altijd moeite mee om dat op papier te doen. Ik doe het liever persoonlijk. Ook dat vergeet ik altijd al weer snel en ga over tot de orde van de dag? Waarom? Geen idee! Ook ik heb goede voornemens, wil graag een verse start, maar ergens gaat het leven ook gewoon verder en wil ik dat ook gewoon graag verder leven zonder poespas. Ik heb de laatste jaren met de kinderen en de problemen rond autisme heel erg geleerd bij de dag te leven. Dat is echt mijn overlevingsstrategie, anders zou ik voortdurend leeuwen en beren op de weg zien en kan ik niet meer genieten van het leven dat ik elke dag krijg. Is dat heel gek?
Ik ga dus gewoon door met bloggen alsof er verder niets gebeurd is ;-).
Of course I wish you all a happpy 2011! But... somehow I don't like to write it on paper, I prefer to do it personnally and say what I really want to say. Although, I usually say it in my head for a thousand times but it doesn't come out of my mouth. And getting in the new year very soon I forget about it too. Why? I really don't have a clue. Maybe as each day is a beautiful given day to live, life just goes on and I want to live on without a lot of hassle. I really try to live by the day as that is the only way for me to survive ( I learned while having a kid with Autism, otherwise I tend to see lots of trouble appearing on my daily road. Is this very strange?
So I will just continue blogging like nothing happened!

6 opmerkingen:

Sandra zei

Met de dag leven is denk een hele goede strategie voor iedereen, en het hoeft toch niet groter te worden dan het is...? Gewoon oprecht de beste wensen en dan weer verder :0) Tot snel

teresa zei

I hope 2011 is a wonderful year for you and your family Jantine xx

Sarah zei

I do not think it is strange at all. I just come to realise recently that is what I do to avoid being overwealmed. It can be difficult sometimes when pre planning can save a heck of work but that is life for us at the moment.

Monique zei

Gek? Nee, denk het niet. Maar moeilijk of lastig? Dat denk ik wel. Leven bij de dag van vandaag...

Maar goed, neemt niet weg dat ik je via deze weg tóch een graag een mooi en gezegend 2011 toe wil wensen. Met dit jaar dan toch ook maar de wederontmoeting op de agenda? ;o)

marijke zei

Wens jou en je gezin, al wat goed is voor 2011, leven met de dag vind ik een kunst die ik nog veel moet oefenen en daarom bewonder ik de mensen die het kunnen, hoop dat ik het ooit onder de knie krijg, hihi!
groetjes Marijke

Jeanet zei

Klinkt als een wijze les voor 2011. Ik hoop ook dat het gaat lukken. Ik wens je dan ook alle goeds voor 2011 en hoop nog veel van je inspirende blogs te lezen in het nieuwe jaar! Groeten Jeanet