maandag 27 december 2010

Sneeuwpret (MMHM 33)

our house is somewhere in the middle of the row houses in the back
Oh wat geniet ik toch van de sneeuw, nu al weken lang. Ondanks alle gedoe met gladheid en voorzichtig rijden blijf ik genieten! We hebben er veel door gewandeld en gesleed! Rond onze buurt is een prachtige geluidswal gemaakt met de perfecte hoek om af te glijden, dat hebben we dan ook gedaan, zelfs ik! En hard dat het ging.
Maar het moet gezegd worden, Lucas was het meeste buiten van ons allemaal!
walking path on the sound wall
perfect wall for sleigh rides!
O how I enjoy the snow we have for weeks. Despite the slippery roads and all the other fuss you have when snowing, I am still enjoying it. We took a lot of walks and... sleigh rides. Around our neighborhood we have a sound wall which has a perfect angle for sleigh riding, so we took quite a few rides last week, yes, even me and it went sooo fast! But Lucas has been outside much more then any other person in this family! Enjoy the pictures of our fun!


14 opmerkingen:

soyee zei

Heerlijk, geniet ervan zolang het kan.

ann'squiltingjourney ~ zei

What amazing photographs Jantine. I have never been to the snow or seen it! It must be wonderful to have such a beautiful white Christmas. It looks like so much fun for the children (and adults). All the best, Ann

Aritha Vermeulen zei

Ja, idd...prachtige foto's! het geeft ook zo'n leuke sfeer onder elkaar hè? Hier dooit het nu wel maar Mo is wel aan het sneeuwballen gooien. IJsballen! Dank je voor je reactie op de blog over mijn zoon. Dat doet me goed en geeft me het gevoel er niet helemaal alleen voor te staan. Er zijn mensen die aan me denken. Dank je.

Monique zei

Héérlijk! Vind je niet? Alleen blijf ik wel wat meer binnen nu het zo glad is :o( Misschien deze week weer eens even een wandelingetje? Ben er eerlijk gezegd wel weer aan toe hoor! ;o)

Geniet van de komende week!

Hubertine zei

Dat ziet er heerlijk uit! Multipurpose die geluidswal!!!
Geniet er nog maar flink van! Hier is de sneeuw al bijna weg! Groetjes, Hubertine

Kris zei

Oh I am so jealous! I have never seen snow and it looks like such fun. I am glad you are not sick of it and are enjoying it.

Lori zei

I love playing in the snow! It looks like a lot of people were having fun.

Sandra zei

Heerlijk, we zijn met die sneeuw allemaal weer kind!!

Mistea zei

Your snow pictures are gorgeous. So glad you have some time to enjoy it.

Cybele's patch zei

Prachtige plaatjes Jantine. Heerlijk zo'n ouderwetse winter. Wat mij opviel was de stilte. Wat dempt sneeuw de dagelijkse geluiden toch. Er lag ongeveer een halve meter. Vandaag mijn auto maar eens uitgegraven want morgen moet ik echt weer weg. De kinderen kunnen nog even genieten. Hier dooit het nog niet.

Sarah zei

All that snow looks wonderful and FUN... but brrrrr

When I first read sleigh rides I was thinking large all family in one sleigh (lol)!

Is is darker than usual because it is the end of the day or cloudy or do you not get much sun at this time of the year?

teresa zei

Oh Jantine I just love the photos of the snow and your children look like they are having so much fun. One day I would love to have a White Christmas. Thanks for the beautiful pictures.

Levin zei

It looks wonderful. We would love to go to the snow.
enjoy every moment
l
x

Bette zei

Grumble, grumble grumble - I so wanted a white Christmas when we were there, but it was never to be ... oh well, enjoy some of the snow play for me while you are at it please. How beautiful it all looks!