dinsdag 28 december 2010

Sampler J

december 2010
maart 2010













Tussendoor ben ik ook af en toe nog aan deze sampler aan het borduren, dit borduurt zo lekker, met één kleur verlopend garen. Niet elke keer je draad afhechten en weer een andere kleur moeten pakken, gewoon tellen en borduren maar. En de kleur borduurzijde (DMC 115) daar raak ik maar niet op uitgekeken! Is het effect van het verlopende garen niet prachtig?
In between other projects I am also stitching on this one. I love to just use one strand of variegated thread. No stopping and using all different colors. Just counting the chart and stitching. This color (DMC 115) is and will be my all favorite color, I am pretty sure about that! Isn't the effect beautiful?

10 opmerkingen:

soyee zei

Het wordt erg mooi. Verloop garen geeft altijd een bijzonder effect; je hoeft daar niets voor te doen behalve borduren.

Hubertine zei

Dat ziet er idd heel mooi uit! Lijkt mij heel relaxed werken met verlopend garen!

inge zei

ik heb die 115 ook gebruikt voor mijn 'stiching for christmas' project, is inderdaad een prachtig kleur met prachtig resultaat, ook in je sampler!

Aritha Vermeulen zei

Dit garen heb ik nog nooit gezien. Echt mooi!

Sarah zei

OH my GOSH that is amazing! Inspired me to make the samplers you linked for my mum...

Monique zei

Zeker prachtig! Het geeft een net iets anders en sjieker effect dan een normaal draadje. Mooi hoor!

Rina zei

Ik vind die geborduurde J erg mooi geworden. Zo fijntjes met die blaadjes.

Lori zei

Wow! It is gorgeous!!!

marijke zei

Weer zo'n mooi borduurwerk, met zulke ienie mienie steekjes, geweldig!
groetjes Marijke

Mistea zei

The sampler is looking gorgeous - beautiful colours in that thread.

Enjoy the slow days.