vrijdag 3 december 2010

Nee hè!

Hoe krijgen we dit nu weer voor elkaar. Vandaag kwam de Sint op school, zowel bij Lucas, bij David als bij mijn op mijn werk. Maar helaas, wij waren er alle drie niet bij omdat we vannacht werden geveld door een naar buikgriepje! Dat is lang geleden dat ik zo ziek was! Gelukkig is mijn lieve man op vrijdag altijd thuis en kon ik ook echt ziek zijn en in bed blijven!
DH heeft Lucas' surprise naar school gebracht en er ook één voor hem mee naar huis genomen. Het vriendje dat zijn surprise maakte belde zelfs 's middags om te vragen wat hij er van vond en nog wat over de dag te vertellen.
Oh no. Not now! A stomach fever... With today having a visit from Sinterklaas at Lucas', Davids and my school work) we all are not very happy. It has been quite a hwile i felt so sick! I am very glad my darling husband is always home on friday, so I could stay in bed!

10 opmerkingen:

soyee zei

Dat is jammer van zo een leuk feestje.
Beterschap.

Wendy zei

Jeetje die buikgriepjes weten wat bij jullie he? Hoeveelste is dit van dit jaar? Nou hoop dat het snel weer over is.....en misschien komt de sint dit weekend nog bij jullie langs?

Hopenlijk dan wel veel plezier!
Liefs, Wendy

Hubertine zei

Ach hemeltje wat zielig voor jullie:(
Hoop dat jullie snel opknappen! Wel een heel lief vriendje! Beterschap.
Groetjes, Hubertine

Yvonne aka sommeke zei

Dat is minder leuk nieuws! Snelle beterschap alle 3!

Anoniem zei

o wat jammer! dat je niet kunt naar een sint-viering is al heel wat voor de kids, maar dan ook nog ziek zijn... mijn zus en haar kinderen hadden het vandeweek ook, een heftig virus. het schijnt niet lang te duren gelukkig. hopelijk kunnen jullie het thuis allemaal gezond(er) vieren!

anneke
myprettycorner.blogspot.com

Judith zei

ja je hoort t nu echt veel om je hene. Iedereen krijgt het nu zeg. Wij nog niet.... ben benieuwd...
Beterschap en ik hoop dat jullie toch een beetje Sinterklaas kunnen vieren

Rina zei

Ook ik heb de sint gemist op school door een buikgriepje. Bij mij is het gelukkig nu weer over. Bij jullie ook? Beterschap in ieder geval.

Handmade by Mai zei

Ai Ai, wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn. Beterschap allemaal

Lori zei

I hope you are feeling better soon!!

YKO zei

wat jammer voor jullie allemaal,
ik hoop dat jullie nu weer wat zijn op geknapt.

Gr. Ineke