donderdag 16 december 2010

Little gifts of love

Kennen jullie het web log van Ria Lanser? Zij publiceert prachtige patronen voor Little Quilts of love. Maar het is ook een borduurster. En kijk nu eens wat ze deze maand doet! Elke dag publiceert ze een zelf bedacht monogram om te borduren. Ga snel even kijken hoe jouw letter er uit ziet! Als je er toch bent, neem dan even de tijd om ook haar andere patronen te bekijken!
Do you know Ria's web log? She publishes beautiful patterns to be used for Little Quilts of Love. But she also designs cross stitch patterns. And look what she has now. Every day through December she publishes a monogram. Go and see what your letter looks like! And while you are there, have a brows through her other patterns too!

6 opmerkingen:

soyee zei

Ik kan bij jou al zien hoe mijn monogram wordt.
Op dit moment laat ik borduren even voor wat het is.

Aritha Vermeulen zei

Ik vind het echt heel mooi!

Judith zei

heel erg mooi! zo vanaf dinsdag al ga ik naar t breicafe..lekker crea met ..minsten 20 anderen.Hartstikke gezellig. ben zo benieuwd. Niet perse breien,allerlei dingen!Fijn weekend gewenst!

Monique zei

Goeie tip!!!

kasthurirajam zei

wow...............Beautiful

Sarah zei

Hey Jantine I followed the link and printed the A so I could stitch for my mum - finished it last night!

I have gone back to it so I can print some other letters and I cannot find it now : O (((