woensdag 8 december 2010

Hair...

Ja zeker, er gebeurt hier af en toe best wat, zelfs op quiltgebied! Sommige mensen vroegen zich af wat voor overhemden mijn man wel niet droeg. Tja, meestal heel bescheiden, dus die komen pas in de volgende stap, maar deze twee waren ook echt van hem!
Yes, something is happening here, even quiltwise!
Step 2 roll roll, cotton boll and yes, those are really DH's shirts!
Ik kon dit niet langer aanzien!
I couldn't look at this no longer!
Dus ik nam de gereedschappen...
So I took all the gear...
kocht het kind om met een DVD, bereidde de werkplek voor...
bribed the kid with a DVD, prepared the working space...
en dit is het resultaat. MMM... ik heb het wel eens netter gedaan, maar het kan er mee door.
and this is the result. MMM... I have had better days hairdresserwise, but it will do!

7 opmerkingen:

soyee zei

Sommige zaken vragen wel om omkopen ja....

Aritha Vermeulen zei

Wat een heerlijk blond koppie. Ik vind dat lange haar ook wel leuk hoor. Maar dit staat jongensachtiger.

Judith zei

leuk toch om ook die stofjes te verwerken.hahhahazo zo koop jij de jongste om. tja een dvd helpt wel he hihi

Margeeth zei

Op zich toch best netjes geknipt? Ik waag me niet aan een schaar, wij hebben zo'n tondeuze. Op een gegeven moment begonnen de kinderen te miepen dat het te kort werd, totdat ze erachter waren dat alle wedstrijdzwemmers ook zulk kort haar hadden en toen was het weer goed.
Heb jij trouwens een inchvoetje voor je naaimachine voor Bonnies mysterie?

Jeanet zei

Tja, soms moet het gewoon gebeuren ene... oefening baart kunst! Fijn weekend en groeten Jeanet

Just-Do zei

Knap gedaan, maar aan de andere kant wisten we al wel dat jij heel handig bent met een schaar!
Leuke nieuwe header heb je.
fijn weekend, Dorien

Yvonne aka sommeke zei

Is het omgekochte kind nog blij nu?
Hij ziet er keurig uit zo!