maandag 13 december 2010

Family (MMHM 31)

Mijn gezin maakt mij heel gelukkig, we kunnen genieten van samen thuis zijn en ook van samen dingen doen! Dit weekend werd mijn lieve man 40. Wij vierden het vrijdagavond met de kinderen met een uurtje bowlen en daarna een pannenkoek in een restaurant.

My family makes me very happy, we do enjoy being home together and also do something together. This weekend my husband turned 40 and we celebrated it with the kids. We went bowling and after that we ate pancakes at a restaurant.

11 opmerkingen:

inge zei

fijne verjaardag voor je dh!

anneke zei

dat ziet er gezellig uit; nog gefeliciteerd met je DH!

soyee zei

Van harte. Je kunt zien dat er genoten werd van het feestje.

Bette zei

Happy Birthday to B-J

Mistea zei

So nice to see the family enjoying time together.
Yum Pancakes.

Jeanet zei

Van harte gefeliciteerd! Heerlijk om zo te kunnen genieten van de "gewone" dingen van het leven!
Groeten Jeanet

Judith zei

Nog gefeliciteerd met de 40e verjaardag van je man. leuk hoor zo'n uitje!

Cybele's patch zei

Alsnog gefeliciteerd lieve man van Jantine! Wat zijn jullie nog heerlijk jong. Geniet maar lekker van je gezin, de kindjes zijn groot voor je het weet.

Monique zei

Nog van harte gefeliciteerd met de 40e verjaardag van je man, Jantine. Wat heerlijk om te lezen dat jullie dat met z'n allen bij de bowling hebben kunnen vieren.
En wat een mooie woorden, zo aan het begin van je blog. Ik kan ze (gelukkig) met je delen!

Kris zei

Looks like fun!!!

Aritha Vermeulen zei

Beetje laat...alsnog gefeliciteerd. leukfe foto's. Vooral die waar jijzelf op staat!