maandag 20 december 2010

Borduren (MMHM 32)

december 2010
augustus 2009
Soms zit ik lekker op de bank te hangen en ben ik simpelweg te moe om te quilten of te patchen. Dan pak ik heerlijk een borduurwerkje er bij. Ook als ik een weekend weg ben of op vakantie ga neem ik graag een borduurwerk mee. Deze hebben jullie al heel lang niet gezien, de laatste foto die ik maakte is al meer dan een jaar oud. Dat heeft één voordeel, je ziet wel het verschil. Ik ben aan de laatste deel van de 8 delen van het patroon begonnen!
Sometimes I sit on the couch and am just too tired to quilt or patch. That is the time I grab my cross stitches. When I go on holiday or to family for the weekend, I love to grab my stitching. I think you haven't seen this project for more then a year, so it is time for an update. At least you can see the progress!

25 opmerkingen:

conny's quilts zei

Mooi! Afwisseling is altijd leuk, dat is het voordeel van meerdere projectjes onder handen hebben.

Thea zei

Wat een ontzettend mooi borduurwerk, heb zoiets nog nooit gezien. Wat heerlijk dat je dit werkje achter de hand hebt voor die uren waarin je verder niets kunt doen. Veel borduurplezier!

Simone de Klerk zei

Wat een mooi werkje en heerlijk die vooruitgang te zien.
Fijne week!

qm zei

wat een mooi borduurwerk.Je bent ook al een mooi eind opweg.

Rina zei

Wat gaaf, al die verschillende quilts die aan de waslijn hangen. Ik had deze nog niet eerder gezien, maar ik ben er weg van.

quiltlodge gerda zei

Och Jantine wat een geweldig borduurwerk! De sfeer spat er vanaf. Ik vind borduren ook ontspannender dan patchen. Doorpitten vind ik ook heel rustgevend. Groetjes en lekker rustig aan.

Ivani zei

It is an awesome cross-stitching pattern. Have fun and happy stitching. Hugs from Brazil
Ivani

Mistea zei

Oh my that is gorgeous - and yes there is quite a lot of progress.

I am going to do some work on my cross stitch after Christmas - the one I last showed in August 2009 has had very few stitches added in the past year.

Thanks for sharing

Inge Slaats zei

Oohhh Jantine, wat een schitterend mooi borduurwerk! Als ik dat eens zou kunnen. Ik kan wel kruisjes borduren, maar die telpatronen hè, daar heb ik niet zo veel geduld voor. Ik ben nu pas weer eens begonnen aan een klein borduurwerkje, formaat speldenkussentje en dat gaat nog net. Nou ja, oefening baart kunst zeggen ze.

Groetjes,
Inge

Just-Do zei

Wat een mooi borduurwerk is dit toch. Ik vind het wel grappig dat jij juist gaat borduren als je wat moe bent. Ik zelf vind het altijd veel fijner om dan te quilten of te breien. Ieder zijn voorkeur.

Lori zei

That is quite a detailed cross stitch! It is beautiful!!

Margeeth zei

Wat een mooi patroon. Heerlijk he, zo'n werkje voor tussendoor.

Cisca zei

Wat een prachtig borduurwerk is dit! Ik heb hem ook nog nooit gezien. Lekker werk inderdaad, als je moe bent en alles altijd zo lekker bij de hand! Èn het gaat al lekker opschieten, nog even en hij is klaar! Echt schitterend.
Groetjes, Cisca

anneke zei

heerlijk he, borduren! ;-)
hij wordt mooooi. een mooie aanvulling op al je quiltwerk, want het beeldt ook weer quiltwerk uit...

soyee zei

Er hangen toch aardig wat quilts aan de waslijn.
Mooi, ga zo voort.

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk, heerlijk om te doen en af en toe aan verder te werken veel plezier erbij.

Monique zei

Even serieus! Lukt het jou echt om zo'n werkstuk mee te nemen naat een visite? Ik zou helemaal gék worden van dat getel en gereken ;o) Dan toch beter een stitchery voor mij hoor! Maar ook dat staat even stil. Voorbereidingen voor de kraamwe(e)k(en) ;o)

Oh enne.. hij had er nog eentje hoor!

inge zei

prachtig borduurwerk!

Judith zei

wow, wat ene geduld werkje maar wel heel erg leuk~!

Gerda zei

Wauw, wat een moed om aan zo iets te beginnen! Mooi hoor.

ann'squiltingjourney ~ zei

Your cross stitching is beautiful. I have a few of these patterns and am about to start one of them. Soon I will add a blog post. Your work is just lovely. Warmest regards, ann

A3jana zei

Jantine, wat is dat mooi!!

gr. Adrie

teresa zei

Jantine this is so beautiful. So much detail and it is just gorgeous to look at. Can't wait to see it finished xx

marijke zei

Wat een prachtig borduurwerk en wat ben je al ver! De laatste loodjes...hihi!
groetjes Marijke

Pink and Barbara zei

Heel erg mooi zeg!

De beste wensen voor 2011!

Groetjes Barbara