dinsdag 16 november 2010

Wordless happy monday

8 opmerkingen:

soyee zei

One doesn't always need words to express happiness; a lovely star says it all.

Margeeth zei

Mooi! Kan me voorstellen dat je daar trots op bent.

Judith zei

zo he . dat wordt weer heel erg mooi..ik zou t absoluut ook ooit eens willen leren

Lori zei

Wow! Fantastic!!!

anneke zei

mooi! lekker fris, deze combinatie

Jeanet zei

Mooi zeg, we genieten mee van de stilte! Groeten Jeanet

Monique zei

Zo.. eerst eens lekker bij zitten lezen vanaf de pompoenmuffins.. *Ü* Dat was lang geleden!

Hier errug druk met de beurs, zal blij zijn als ik weer wat tijd over heb om te bloggen en vooral ook te handwerken. Dat mis ik nu wel hoor!

Leuk om te zien dat er zo lekker gespeeld wordt. Wij hebben gelukkig ook een waar spellenkind. Heerlijk! En dan die stoffen, wat een pracht exemplaren zeg. Ga snel eens op de blog kijken.

En tot slot: wat heb je lekker ruimte om met je naaiwerk aan de slag te gaan! Hier is het inmiddels qua ruimte flink ingekrompen, maar jouw kleedje en het machine staan toch echt nog te pronken hoor! Hoe klein de ruimte ook is ;o)

Mooi weekend alvast!

Sandra zei

YEEEH, alle puntjes netjes op elkaar en de kleuren zijn super bij elkaar. Daar word ik ook happy van hoor LOL