donderdag 18 november 2010

Perplex

Gisteren speelde David met de playmobil van zijn grote zus en vond wat dingen gemaakt van strijkkralen. Die gebruikt ze namelijk als vloerkleedjes ed. Hij wilde graag ook iets maken van de strijkkralen. Dus hij naar boven om de grote doos, steunend en kreunend kwam hij er mee de trap af. Hij ging lekker aan het werk, is zeker anderhalf uur bezig geweest en ik moet je eerlijk zeggen... mijn mond viel open toen ik dit zag. Helemaal zelf bedacht en nergens een vergissing! Dit hadden we nooit achter hem gezocht!
Sandra dacht nog dat hij mij misschien hexagon bloemetjes had zien maken, maar dat is jaren geleden!
Yesterday afternoon David was playing with his sisters playmobil and found a few things she made with those beads you can iron. She uses those as floor rugs... He wanted to make something with those beads too. He went upstairs to her room, came down the stairs having trouble to carry the huge box and of he went for at least one hour and a half! To be honest, my mouth dropped when I saw what he had done. He made it up all by himself and not a single mistake! We never expected him to do something like this.
Sandra suggested he might have seen his mother make hexagon flowers, but that was ages ago!

17 opmerkingen:

soyee zei

Jong geleerd is oud gedaan, de hexjes zijn blijven hangen. Anders een verbluffend slim mannetje.
Het ziet er mooi uit.

Mama en zo zei

Mooi hoor :-)
Je kunt 'm bijna als patroon voor een quilt gebruiken ;-)

Enne...Bedankt voor de planbordtips, maar ik wil toch wel iets wat vooral heel veel plaatjes bevat, Iris is nog maar 3 hè?! Ik ga dus toch maar voor iets met picto's of foto's. De site die je noemde kende ik idd.

teresa zei

How beautiful... and perfect! It does remind me of a quilt! I bet he was pleased with himself xx

Lori zei

That is so cool!!! What a genious!

Cybele's patch zei

Er schuilt een kunstenaar in je zoon. Schitterend dat hij dat helemaal zelf gedaan heeft.

Aritha Vermeulen zei

Ik vind het heel byzonder. Hij is creatief en heeft gevoel voor motief en kleur. Heel erg knap!

Margit zei

Wauw, wat een talent! Fantastisch!

Inge Slaats zei

Wow! Dat kind heeft talent, wat een prachtig ontwerp. Nou Jantine, maak er een quiltje van, hartstikke mooi ontwerp en hoe "cool" is dat, een quiltje ontworpen door zoontje en gemaakt door zijn mama!

Groetjes,
Inge

Margeeth zei

Creatief zeg! Gelukkig is er niets misgegaan met aan elkaar strijken.

Jeanet zei

Mooi als je kinderen je zo kunnen verbazen! Momenten om te koesteren. 't Is inderdaad ook erg knap gemaakt, wat een ingewikkeld patroon. Je zou zeggen dat het geïnspireerd is door iemand met het "quiltvirus"! Fijn weekend

Kris zei

Well done David! I like that!

Rina zei

Wat een leuk patroon. Ga je deze nu ook met stof namaken?

quiltlodge gerda zei

Geweldig, als je kind je zo verrast he. Ik kan me voorstellen, dat je even twee keer moest kijken. Het ziet er inderdaad geweldig uit voor zo'n mannetje.

anneke zei

leuk he, zo'n verrassing van je eigen kind. heel knap gedaan.

Judith zei

logisch dat je trots bent..hij is vast net zo crea als jij! leuk!

Sandra zei

Het is een slimmerd!! Dat ruimtelijk inzicht heeft ie van zn moeder ;0)

Yvonne aka sommeke zei

Dikke complimenten voor David! Dat heeft hij prachtig gemaakt, ik ben er weg van!