zondag 14 november 2010

Give away

Nee... niet hier... maar bij Corrie. Ook als je niet mee wilt doen moet je vooral even gaan kijken. Ik lees al een hele tijd mee, zo gezellig. Moeder van een vierjarige kleuter, tweeling peuters en een kersverse baby. En ook nog een webwinkel met de prachtigste stoffen. Ik ga niet meer vertellen, gewoon zelf even gaan kijken.Op dit blog is toch niet zo veel te beleven op dit moment...
Ik zou het wel weten als ik deze stoffen zou winnen!!!
No... not here, but at Corrie's. Even if you don't want to win you should go there and read. I am enjoying her blog for a while and keep coming back ;-).Mother of a 4 year old, 2 year old twins and a new baby... No, I won't tell more, just go and have a good read! There is nothing to read on this blog at the moment anyway...
I would know what to do when I won those fabrics!!!

5 opmerkingen:

soyee zei

Ga ik gauw kijken! Volgende keer heb je vast zelf weer iets te vertellen.

Margit zei

Wat een leuke blog van Corrie. Ben wel een half uurtje aan het lezen geweest. Heerlijk!

Kris zei

Off to check out Corrie's blog. Hope you had a good weekend!

Judith zei

leuke Give away.. prachtig al die stofjes zeg.. ik ga eerst maar weer eens breien...

NessaKnits zei

You WON! Well done!