maandag 29 november 2010

Cadeautje! (MMHM 30)

Weet je nog dat ik pas allemaal bakken met stroken liet zien en meldde dat ik lekker zat te naaien? Het waren allemaal knapzakjes...
Remember all those plastic boxes with strips and me telling you I had some fun sewing? I was making Knapzakjes...


Twee voor mij...
Two for me...

Eén voor Marianna, die ze nog tegoed had als bedenker van de naam knapzakje...
One for Marianne, who was still getting one for finding the name knapzakje...



en twee voor jullie!
and two for you!!!

Ongeveer 10 blogjes geleden was mijn 300e blog. Dat wil ik graag nog vieren... Omdat ik het leuk vind om mijn trouwe lezers te belonen heb ik van de maanden augustus, september en oktober alle namen in een documentje gestopt van mensen die via mijn blog of mail of mondeling op mijn blog hebben gereageerd.
En daar heb ik twee namen uitgetrokken... Teresa en
Inge jullie mogen mij laten weten wat je adres is en ik zal je een knapzakje opsturen.  Teresa heeft de eerste keus, welke wil je?
About 10 blogposts ago was my 300th post. I would love to celebrate this with you. Because I would like to treat my readers I put all names of those who left messages about my blog on my blog or in my e-mailbox in a document and pulled two names out of these... Teresa and Inge... you can let me know your post adres and a knapzak is on its way! Teresa ... you can choose, which one do you want?

17 opmerkingen:

Judith zei

superleuk die knapzakjes!! leuke verrassing voor je lezers!Ik moet toch eens stofjes gaan verzamelen.Quilten dat zou me nog niet lukken maar dit soort dingen maken vast wel!

Margeeth zei

Wat een slim idee om mensen te trekken voor een give away!

Kris zei

They are so pretty! I love the house fabrics!

Quiltendewilma zei

Super leuk zijn deze knapzakjes...
:o)

soyee zei

Goed geslaagd.

Hubertine zei

Jij bent ook lekker bezig geweest! Ze zien er wéér knoeperig uit, die knapzakjes!

Lori zei

The bags are adorable! How fun for you to share them with your blog readers.

Cisca zei

Wat een leuke knapzakjes!
Groetjes, Cisca

YKO zei

He Jantine, leuk die zakjes.
Vindt je wel erg creatief.

Succes met alles.

Groetjes Ineke

anneke zei

simpel, maar erg leuk! en als je een beetje speelt met stofjes wordt het iedere keer weer verrassend.
op t ogenblik ben ik bezig voor de kids zelfgemaakte cadeaus te maken, maar die kan ik natuurlijk niet laten zien...

Cybele's patch zei

Leuke knapzakjes. Winnaars: gefeliciteerd. (ben stiekem een beetje jaloers)

quiltlodge gerda zei

Teresa en Inge boffen maar! Leuk zijn ze.

Just-Do zei

Wat een leuke knapzakjes! Jouw kleurencombinaties vind ik altijd heel geslaagd.
Je idee om een naam te trekken uit de mensen die al een keer op je blog hebben gereageerd vind ik geweldig. Je ziet toch vaak bij give-aways dat er mensen reageren die je anders nooit tegenkomt. Op deze manier heb je dat keurig omzeild.
Enne, nog gefeliciteerd met je 300e blog!
groetjes, Dorien

teresa zei

Woo Hoo... lucky me! They are gorgeous Jantine xx

Heather zei

I just found your blog through another blog ring, but it is amazing! You do beautiful work and I love that you are a BH follower - she's such a great inspiration! I'm also living near Den Haag in Wassenaar and I plan to keep reading your blog. Thank you!

Yvonne aka sommeke zei

Gefeliciteerd winnaars, 't zijn leuke knapzakjes!

inge zei

he, bedankt voor je berichtje, ik had het helemaal nog niet door, ben wat achter met het lezen van blogs! dank je wel!