woensdag 13 oktober 2010

Verjaardag


Al de uurtjes wachten in het zwembad en in wachtkamers leveren bij elkaar toch heel wat handwerktijd op. De laatste maanden maakte ik deze Eifeltoren, een gratis patroon van Blackbird Design. Vorige week ging ik alvast bij haar op bezoek en gaf haar dit speldenkussen, omdat zij vandaag jarig is. Gefeliciteerd Wendy!


All those waiting hours at the swimming pool and other waiting rooms gave me quite some stitching time. I made this Eiffel Tower, a free patterns from Blackbird Designs.
Last week I visited her and gave her this pincushion, because it is her birthday today! Congratulations Wendy!

en natuurlijk moest mijn naam er ook op...
mooi grijzig bloemetje van Lori paste er precies bij!

11 opmerkingen:

Lori zei

It is so sweet! I'm sure your friend will treasure her birthday gift for many years to come.

Cisca zei

Hé, die heb ik ook geborduurd, waar is hij gebleven?! Mooi is-ie, in deze kleur linnen en garen. Wendy zal er vast blij mee geweest zijn.
Groetjes, Cisca

Béa zei

Very beautiful, in white on light, I love !

soyee zei

Wat een mooi Eiffeltorentje.

Hubertine zei

Typisch geval van time-management! Ziet er heel mooi uit!

teresa zei

So beautiful Jantine, she will love it. Thanks so much for the link, I just love anything french or vintage.. this is something I want to make! xx

Margeeth zei

Je hebt geluk dat je überhaupt aan handwerken toe komt in het zwembad. Toen mijn jongens op zwemles zaten was het altijd zo druk dat ik blij was als ik ergens op een randje kon zitten, maar ik heb menig uur staand door mogen brengen. Naar huis gaan was ten strengste verboden, je moest beschikbaar zijn, anders werd je kind van zwemles verwijderd. En dat terwijl ik toen op vijf minuten loopafstand van het zwembad woonde.
Leuk eiffeltorentje is het geworden, daar zal je vriendin vast blij mee zijn.

Inge Slaats zei

Wat een schitterend kussentje, zo mooi gemaakt. Daar zal Wendy blij mee zijn.

Groetjes,
Inge

Jeanet zei

Leuk geworden! Als je er over nadenkt is er meer "knutseltijd" te vinden dan je zou denken!
Misschien moet ik standaard een werkje in mijn tas stoppen?

Cybele's patch zei

Wat een leuk kussentje. Heel sjieke kleuren. Echt mooi!

Kris zei

I use waiting times the same way! Lovely work!